اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران راهسازی با ارائه اسناد خزانه/ ۵۷ میلیارد تومان از بدهی ها باقی مانده

پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران راهسازی با ارائه اسناد خزانه/ ۵۷ میلیارد تومان از بدهی ها باقی مانده
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: بدهی راه و شهرسازی به پیمانکاران ۱۰۰ میلیارد است که ۴۳ میلیارد تومان آن از طریق ارائه اسناد خزانه در حال پرداخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: بدهی این اداره کل به پیمانکاران حوزه راهسازی حدود 100 میلیارد تومان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛ ,

 

,

وی با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات پیمانکاران تامین شده است افزود: در این خصوص 43 میلیارد تومان اسناد خزانه در حال پرداخت به پیمانکاران است.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سطح استان بیش از 30 پیمانکار در حوزه راه فعالیت می کنند که بر اساس میزان مطالبات، بخشی از بدهی آنها پرداخت می شود گفت: باقی مانده مطالبات پیمانکاران 57 میلیارد تومان است.

,

 

,

جعفری بیان کرد: مطالبات پیمانکاران همیشه وجود دارد و باز پس از مدتی پرداخت می شود، خوبی کار همین است که پیمانکاران کار را تعطیل نمی کنند و کارگران هم بیکار نمی شوند.

,

 

,

وی در خصوص اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان در سال 96 هم گفت: اعتبارات فصل حمل و نقل در برخی از پروژه ها کاهش و در برخی افزایش یافته است ولی در مجموع نسبت به سال گذشته کاهشی نداشته است.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه بودجه فصل حمل و نقل استان در سال جاری 81 میلیارد تومان است افزود: این اعتبارات برای 12 پروژه از جمله بیرجند- قاین، فردوس- بجستان، دیهوک- راور- کرمان، طبس- اصفهان، طبس- یزد، نهبندان- زابل، بیرجند- زاهدان، ماهیرود- فراه و ... اختصاص می یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه