اخبار داغ

پس از اعتراض برخی کاندیداها/

بازشماری صندوق های انتخابات شورای شهر تبریز از عصر امروز

بازشماری صندوق های انتخابات شورای شهر تبریز از عصر امروز
یک منبع آگاه از بازشماری صندوق های انتخابات شورای شهر از عصر امروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ،  پس از اعتراض برخی کاندیداهای انتخابات شورای شهر تبریز  نسبت به نتایج این انتخابات در روزهای گذشته، برخی نمایندگان تبریز از بررسی شکایت آنی کاندیداها توسط مجمع نمایندگان استان خبر دادند. در همین زمینه کاندیداها روز پنج شنبه در جلسه ای که با حضور بیگی و فرهنگی برگزار شد شرکت کردند و در این جلسه  محمد حسین فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان استان از بازشماری ۱۰ در صد صندوقهای رای به علاوه صندوق مورد اعتراض کاندیداها خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,

 

,

در همین حال یک منبع آگاه به تبریز بیدار خبر داد که بازشماری صندوق ها از عصر امروز با حضور نمایندگان هیأت اجرایی و هیأت نظرات برگزار خواهد شد.

,

 

,

همچنین طبق اخبار واصله به تحریریه تبریز بیدار در مرحله اول ۱۰ درصد صندوق ها بازشماری می شوند و در صورت تغییرات قابل توجه در مرحله دوم ۲۰ درصد صندوق ها بازشماری و اگر در این مرحله هم تغییرات قابل توجه باشد در نهایت کار به بازشماری کل صندوق ها کشیده خواهد شد.

,

 

,

این گزارش می افزاید اعتراض به نتایج انتخابات شورای شهر اخیر تنها به تبریز محدود نشد به طوریکه در تهران، اردبیل، کرمان، همدان، اهواز و ایلام هم برخی کاندیداها نسبت به نتایج کسب شده اعتراض کردند. این در حالی است که شورای نگهبان و هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات ریاست جمهوری هم از تخلفات گسترده در روند انتخابات خبر داده بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه