اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار:

سالن ورزشی هیئت رزمی شهرستان رشتخوار تجهیز می‌شود

سالن ورزشی هیئت رزمی شهرستان رشتخوار تجهیز می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار گفت: با قول‌های مساعد گرفته شده از سوی مسئولان استانی، به‌زودی سالن ورزشی هیئت رزمی شهرستان رشتخوار تجهیز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پرتو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار در گفت‌وگو با خبرنگار  چهل ماه نیوز، به سفر هفته گذشته رئیس‌هیئت‌های رزمی استان به این شهرستان اشاره کرد و گفت:  با توجه به فعالیت گسترده رزمی‌کاران شهرستان و کسب‌ مقام‌های متعدد استانی و کشوری، قول مساعد برای راه‌اندازی و تجهیزسالن رزمی در شهرستان از سوی رئیس هیئت‌های رزمی استان گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

وی دراین رابطه افزود: در پی سفر وحید اسحاقی ،رئیس هیئت‌های رزمی استان به شهرستان رشتخوار، قول مساعد برای تجهیز و ارسال 100 متر مربع تشک تاتامی به همراه برگزاری کلاس‌های رزمی، در جهت ارتقاء این ورزش‌ها و همچنین تقویت بحث داوری در شهرستان گرفته شد.

,

 

,

وی  با توجه به فعالیت ورزش‌های رزمی در سطح این شهرستان گفت: حدود 200 ورزشکار رزمی در حوزه خواهران و برداران در سطح شهرستان رشتخوار هم‌اکنون فعالیت می‌کنند، که از این میزان 100 ورزشکار در شهر رشتخوار، 50 ورزشکار رزمی کار در شهرجنگل و حدود 50 ورزشکار دیگر در روستاها از جمله روستای مهدی آباد این شهرستان در حال فعالیت هستند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه ورزش‌های رزمی در سطح این شهرستان از استقبال خوبی در بین مردم برخوردار است، یادآور شد: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزش‌های رزمی در سطح شهرستان رشتخوار وجود دارد، به طوری که شهرستان رشتخوارهم اکنون در رشته رزمی جوجیتسو دارای مقامات کشوری و حتی اعزام رزمی‌کاران به مسابقات جهانی رومانی است.

,

 

,

وی در پایان همچنین از تشکیل هیئت موتورسواری در سطح این شهرستان خبر داد و یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته با اداره منابع طبیعی شهرستان، چهار هکتار از اراضی بالادست شهر رشتخوار برای ایجاد پیست موتور سواری شهرستان تعلق و به زودی راه اندازی خواهد شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه