اخبار داغ

مدافع حرم لرستانی:

حضور در مذاکرات بین المللی به پشتوانه ایستادگی مدافعان حرم است/ معجزه سالم ماندن جنازه شهید رستمی مقدم در میان انفجار

حضور در مذاکرات بین المللی به پشتوانه ایستادگی مدافعان حرم است/ معجزه سالم ماندن جنازه شهید رستمی مقدم در میان انفجار
مدافع حرم لرستانی گفت: امروز به پشتوانه ایستادگی مدافعان حرم در مذاکرات بین المللی مقابل استکبار می ایستیم و امنیت کشور ما در منطقه به واسطه این رزمندگان تامین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک نورالدین مدهنی از اقوام و همرزمان سردارشهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم در رابطه با شخصیت این شهید والامقام گفت:حاج رضا مصداق به تمام معنای رزمنده جهادی چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی بااشاره به ضرورت حضور در محور مقاومت، افزود: این رزمنده دلاور لرستانی آنچه که طی این سالها در مکتب جهاد و شهادت آموخته بودند در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم به منصه ظهور گذاشتند و از تمام علایق مادی و دنیوی و حضور در جمع خانواده گذشتند و در عرصه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حرمین آل الله به جهاد برخاستند.

,

شهید رضا رستمی مقدم

, شهید رضا رستمی مقدم,

این مدافع حرم لرستانی اظهار داشت: حاج رضا نسبت به رعایت مسائل شرعی و اعتقادی بسیار پایبند بودند تاجایی که حتی نسبت به ادای مستحبات نیزبه رزمندگان توصیه می کردند و درصبح همان جمعه ای که به شهادت رسیدند در جمع رزمندگان مدافع حرم گفته بودند اگر کسی غسل روز جمعه را به جا بیاورد در هر شرایطی اگر فوت کند یا به شهادت برسد جنازه اش سالم می ماند.

,

مدهنی بیان کرد: بعدظهر همان روز در اثر یک حمله انتحاری توسط دشمن،مقر حاج رضا مورد انفجار بسیار مهیبی قرار گرفت به صورتی که پیکر خیلی از شهدای مدافع حرم از گردان فاطمیون تکه تکه شده بود و ما نگران بودیم که پیکر حاج رضا نیز متلاشی شود بعد از گذشت سه روز و سه شب که جنازه حاج رضا را از زیر آوار بیرون آوردیم به خاطر همان پایبندی به غسل روزجمعه که همیشه به آن تاکید می کرد خدا را شاهد می گیرم جنازه اش سالم و انگار در خواب طبیعی باشند،پیداکردیم و همه بچه ها متفق القول به حقانیت حرف حاج رضا یقین پیدا کردند.

,

 وی ادامه داد: این چنین خصوصیاتی از وی بسیار دیدیم برای نمونه در هر شرایطی به نماز اول وقت تاکید داشتند و حتی اگر در جایی که دسترسی نداشتند از پشت بی سیم با پخش اذان بچه ها را به نماز اول وقت توصیه می کردند.

,

همرزم شهید رستمی مقدم عنوان کرد: یکی از اقدامات ماندگار شهید رستمی نامگذاری یکی از مساجد به نام حضرت زینب (س) بود و از آن زمان بعد این مسجد مامنی برای برگزاری مراسم مذهبی،دعا و مناجات رزمندگان شد.

,

شهید رستمی مقدم

, شهید رستمی مقدم,

مدهنی بااشاره به القاب شهید رضا رستمی مقدم در بین رزمندگان گفت: معمولا رزمندگان چفیه ها را دور گردن می اندازند ولی در خیلی از عکس ها چفیه حاج رضا را دور کمرشان می بینیم همین مورد برای یکی از رزمنگان سوال شد که حاج رضا شما چرا چفیه را به کمر می بندید  گفت ما لرها خصلتی داریم وقتی در یک کارزار سختی باشیم کمرمان را می بندیم و قدرتمان چندبرابر می شود و از آن روز به بعد رزمندگان به بچه ها حاج رضا لقب شیر بچه لرستان دادند.

,

وی تصریح کرد: حضورافرادی مثل حاج رضا در عرصه های مختلف بسیار ارزشمند است نبرد بین حق و باطل همیشه بوده است و الان هم که توسط داعشیان از خدا بیخبر دین اسلام در معرض انحراف قرار گرفته است رزمندگانی چون حاج رضا که به اخلاق اسلامی آراسته هستند کیلومترها دور از وطن به دفاع از اسلام می پردازند.

,

این مدافع حرم لرستانی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم فرسنگ ها دور از وطن و کیلومترها دور از خانواده هایشان با دفاع از اسلام و ولایت فقیه ادای تکلیف می کنند و امروز به پشتوانه ایستادگی مدافعان حرم در مذاکرات بین المللی در مقابل استکبار می ایستیم و امنیت کشور ما در منطقه به واسطه این رزمندگان تامین شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه