اخبار داغ

دختر دونده ساوجی به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رسید+ عکس

دختر دونده ساوجی به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رسید+ عکس
رییس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: دختر دونده ساوجی به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دو ۱۰۰و۲۰۰متر راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، یوسف خدرویسی رییس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: دختر دونده ساوجی به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دو ۱۰۰و۲۰۰متر راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: خانم ساجده حجت دختر دونده 12 ساله در مسابقات قهرمانی دو ۱۰۰و۲۰۰متر نونهالان پس از قهرمانی در استان مرکزی توانست در مسابقات کشوری نیز با عبور سریع تر از خط پایان افتخار آفرینی کند.

,

ساجده حجت دو ساوه

,

ساجده حجت دو ساوه

, ساجده حجت دو ساوه, ساجده حجت دو ساوه, ,

 

,

خدرویسی بیان کرد: خانم حجت در مسابقات کشوری که در کرج با حضور 14 استان برگزار شد توانست به مقام سوم برسد تا مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را کسب کند.

,

وی ادامه داد: این دختر ورزشکار در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دانش آموزی که شهریور برگزار می شود شرکت خواهد کرد و در صورت موفقیت عضو تیم ملی می شود.

,

رییس اداره ورزش و جوانان ساوه اظهار کرد: شهرستان ساوه با وجود صنایع مختلف می تواند از نظر مالی حمایت مناسبی از ورزشکاران داشته باشد.

,

وی با اشاره به حمایت شرکت پارس شیر از این ورزشکار ادامه داد: وی فرزند یکی از پرسنل این شرکت می باشد که توسط مهندس صالح صدیق مدیرشرکت طی مراسمی در محل باحضور  والدین قهرمان وجمعی ازمدیران شرکت با اهدای جایزه نقدی ولوح تقدیر قدردانی شد.

,

 

,

انتخابی دو ملی, اداره ورزش ساوه, ساجده حجت دو ساوه, پارس شیر

,

انتخابی دو ملی, اداره ورزش ساوه, ساجده حجت دو ساوه, پارس شیر

, انتخابی دو ملی, اداره ورزش ساوه, ساجده حجت دو ساوه, پارس شیر, انتخابی دو ملی, اداره ورزش ساوه, ساجده حجت دو ساوه, پارس شیر, ,

 

,

ساجده حجت نیز گفت: از همان ابتدای پا نهادن به دوران ابتداییٰ علاقه بسیاری به دویدن در مدرسه داشتم ولی گمان نمی کردم که روزی یک دونده شوم.

,

وی افزود: با راهنمایی مربیان ورزشی و حمایت خانواده، وقت بیشتری برای این ورزش صرف کردم و توانستم در مسابقات استانی قهرمان شوم.

,

این بانوی ورزشکار درباره آینده خود بیان کرد: امیدوارم با تمرینات بیشتر در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی هم موفق شوم.

,

وی از خانواده و همه کسانی که از او برای ادامه مسیر ورزشی  حمایت داشتندٰ قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه