اخبار داغ

یادداشت/معصومه فتحعلی پور

چرا مردم اهواز به شورای چهارم نه گفتند؟

چرا مردم اهواز به شورای چهارم نه گفتند؟
پرونده کاری اعضای شورای چهارم شهر اهواز نیز اینگونه بسته شد و بالاخره با وجود دو دستگی و منیت های فراوان همانگونه که با رای مردم منتخب شدند به واسطه عملکرد ضعیفشان با خواست همان مردم در انتخابات مردود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهواز نوین،اینکه فقط یک نفر از شورای چهارم توانست به دوره پنجم پارلمان شهری راه یابد یعنی مردم هر انکه چشمانش را بخاطر منافع شخصی و قومیتی بر رای اعتمادشان ببندد را نمیخواهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهواز نوین,

اینکه یکی با رای طیف مذهبی و با خرج وجهه اصولگرایی با لقب مرد صداقت خود را به پارلمان شهری برساند و ۲ سال کرسی ریاست شورا را تصاحب کند و در میدان عمل با چرخش ۱۸۰ درجه ای از بیان موضع خود در بزنگاه بخاطر منافع شخصی طفره رود و ریاست شورا را فقط در اتاق و صندلی ریاست خلاصه کند نه ارتباط نزدیک با مردم و مشکلاتشان یعنی این فرد نه تنها در منصب عضو شورا بلکه هر منصب دیگری قابل اعتماد نیست.

,

اینکه دیگر عضوی خود را دختر خوزستان بخواند و با رسیدن به صندلی شورا با رابطه و رانت شهرداری و سازمانهایش را محلی برای استخدام دوستان و نزدیکان خود بشمارد نیز یعنی مردم من با رای شما امده ام اما اولویتم حل مشکل بیکاری اقوام و نزدیکانم است.

,

اینکه دیگر عضوی دوره قبل با کسب اکثریت ارای به شورای چهارم راه یابد و این دوره نشانی از نام او تا نفر ۲۵ نباشد یعنی دیگر اعتماد به عضوی که فقط در کسوت حرف است نه عمل ؛جایز نیست.

,

اینکه دیگر عضوی برخلاف قانون شورا و شهرداری مبنی بر لغو شدن عضویت شورا با استخدام هریک از اعضای درجه یک شورا را نادیده بگیرد به صراحت بگوید من امده ام تا مشکل بیکاری فرزندم را حل کنم یعنی من ابایی از دور زدن قانون ندارم.

,

اکنون مردم اهواز متوجه شده اند رای اعتماد دادن به عضو شورایی که برای رسیدن به صندلی ریاست شورا به همکاران خود رکب زند یا دیگر عضوی که در هر مورد نظرش متناسب با منافع شخصی خود بچرخد تا انجا که جایگاه و شان شورا را به اندازه چاله میدان پایین بیاورد جز اتلاف وقت ؛گره ای از مشکلات شهر باز نخواهد کرد.

,

مردم اهواز قضیه استخدام های مشکوک و غیرقانونی را یادشان نمیرود که اعضای شورایی که روزگاری با نصب شعارهایشان با محوریت  تحول و آبادانی به در و دیوار شهر از هر اهرمی برای رسیدن به ساختمان شورا استفاده کردند بعد از انتخاب دل بخواهی در جلسات رسیدگی به مشکلات مردم و شهر حضور پیدا میکردند و منافع پیمانکاران و دغدغه های شخصی را بر مشکلات مردم مقدم میشماردند.

,

این موارد تنها گوشه ای اشکار از کارنامه شورای چهارم اهواز بود؛زوایای پنهان ترش حسابش باشد با وجدان خودشان و خدا؛ این یک حقیقت محض است که سرنوشت اعضای شورای چهارم بازتاب دقیق عملکرد ضعیف انان است باشد که عبرتی باشد برای آیندگان.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه