اخبار داغ

یادداشت/

وقتی می‌خواهند درماندگی جای ایستادگی بگیرد

وقتی می‌خواهند درماندگی جای ایستادگی بگیرد
مردم ایران بارها و بارها در این 38 سال گذشته به همه دنیا اثبات کرده‌اند که در مقابل ظلم سر تعظیم فرو نمی‌آورند ولی برخی از مسئولان این را برنمی‌تابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ بزرگترها عمدتا برای خوردن بچه‌ها برنامه دارند و دآئما آن‌ها را تشویق به درست غذا خوردن می‌کنند که مبادا به مشکلات گوارشی دچار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

خداوند متعال نیز از این گرسنگی برای به بند کشیدن امیال نفسانی و نزدیکی به حضرت ایشان به نیکی و بزرگی نام برده است و مقرری ثابتی به نام روزه برای آن بریده‌اند که همه باید این مقرری را به درستی عمل کنند تا به آن مهم دست یابند.

,

تحریم در ادبیات سیاسی دنیا نشانه خوبی برای یک ملت و کشور محسوب نمی‌شود ولی در ادبیات دینی سیاسی علاوه بر تقبیح، از آن به عنوان مسیری برای رشد و کمال ملت یاد کرده‌اند.

,

آنچه که از سوی برخی دولتمردان در چند سال گذشته به مردم ایران القا شده، گره زدن ابر و باد و مه و خورشید و فلک به تحریم‌ها بوده است و حل تمامی مشکلات را در حل تحریم دانستند.

,

متأسفانه تعدادی از مردم نیز بر این حرف اعتماد عرضه داشتند و به این نگاه رأی دادند حال دولت باید برای راضی کردن نه تنها این قشر بلکه آحاد مردم تمامی توان خود را به کار بسته و تحریم‌ها را رفع کند و اما چرا دولت را بعضی در انجام این مهم ناتوان می‌بینند.

,

دولت در 4 سال اخیر نشان داد وعده‌های خود را در جریان تحریم‌ها نتوانسته عملیاتی کند و همچنین تمامی تیرهای اسلحه خود را برای پذیرش برجام خالی کرده است و در عمل برای معامله جنس مرغوبی ندارد.

,

یکی دیگر از مسائلی که دولت به عنوان چالش با آن رو به رو است عدم ضمانت اجرایی برای برجام می‌باشد و در حالی که جمهوی اسلامی تمامی تعهدات خود را عملیاتی کرده است ولی طرف مقابل به این مهم هنوز دست نزده است.

,

با توجه به این موارد و همچنین وجود ترامپ در آن سوی این تحریم‌ها آنچه که به نظر می‌رسد پا برجا ماندن تحریم‌ها است.

,

حال دو راه باقی مانده است اول تلاش برای رفع تحریم‌ها و دوم علاوه بر تلاش بر رفع تحریم‌ها تغییر دید حاکم بر تحریم‌ها.

,

در طی 38 سال گذشته همواره مردم به تحریم هرچند منزجر کننده است به چشم فرصت نگاه کرده‌اند ولی متأسفانه برخی دولتمردان قصد دارند این دید را با همه برکاتی که برای مردم و ملت داشته است را عوض کرده و جای این ایستادگی، درماندگی به مردم بچشانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه