اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه- شاندیز خبر داد:

برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در طرقبه- شاندیز

برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در طرقبه- شاندیز
رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه- شاندیز از برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز در گفتگو با طرقبه‌نیوز، اظهار کرد: برگزاری محافل فرهنگی- قرآنی زیر نظر شورای قرآن و عترت شهرستان است و در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی از جمله کرسی تخصصی تفسیر در مسجد جامع طرقبه و شاندیز با حضور ائمه جمعه و همچنین قرائت قرآن در روستاها و محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با اشاره به تلاوت قرآن و سخنرانی بعد از افطار در محل امام زادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) گفت: 25 مبلغ مستقر، 10 نفر روحانی اعزامی و 10 روحانی بومی جلسات قرآن تحت عنوان « تلاوت نور» را در روستاها برپا می کنند.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز تصریح کرد: 10 روحانی طرح هجرت برای شهرستان اعزام شده است که مأموریت اصلی این گروه برگزاری تفسیر سوره « حدید» در مساجد روستاها و همچنین قرائت و تلاوت قرآن در روستاها است.

,

 

,

وی با بیان اینکه تبیین احکام در روستاهای مایان، ابرده سفلی، مج، گلستان و کانون اصلاح و تربیت توسط مبلغین اعزامی انجام می‌شود، افزود: در ماه مبارک رمضان روستاهای زیر 100 خانوار را هم تحت پوشش برنامه‌های قرآنی قرار می‌گیرند.

,

 

,

حجت الاسلام کریمی رشد فعالیت حوزه‌های  قرآنی در شهرستان را از نظر کیفیت و کمیت مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: برای اولین بار مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم را با حضور قاریان بین‌المللی در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: به طور کلی تعداد ۱۲ محفل قرآنی در سطح شهرستان و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه