اخبار داغ

چشم انتظاری 374 زندانی بدهکار غیر عمد در زندان های کهگیلویه و بویراحمد

چشم انتظاری 374 زندانی بدهکار غیر عمد در زندان های کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمدگفت: ۳۷۴ زندانی بدهکار، غیر عمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمکهای خیرین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایل بانو مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از زندان مرکزی یاسوج در خصوص کاهش مشکلات معیشتی خانواده زندانیان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با مدیرکل زندانهای استان در اولین روز از ماه مبارک رمضان دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۷۲ خانوار زندانی جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: تمامی خدمات به این خانواده ها اختصاص داده و حتی بعد از خروج از زندان نیز به آنها پیشنهاد شغل داده می شود.

,

فرید محبی در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: حمایت از خانواده های نیازمند زندانی یکی از برنامه های کمیته امداد است. 

وی  توانمندسازی و ایجاد اشتغال منجر به درآمدزایی پایدار برای خانواده های مددجویان را یکی ازمهمترین برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: کمیته امداد علاوه بر کمک در زمینه اشتغال، فعالیت هایی از جمله کارهای فرهنگی، آموزش از قبیل آموزشهای فنی و حرفه ای، کمک های معیشتی و کمک هایی به صورت وام نیز به منظور توانمندسازی خانواده های زندانیان انجام می دهد.

,
,
,

چشم انتظاری 374 زندانی بدهکار  غیر عمد در زندان های استان

,

همچنین اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با بیان اینکه ۳۷۴ زندانی بدهکار، غیر عمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمکهای خیران هستند، گفت: فقر اقتصادی یکی از عوامل بزهکاری افراد است و بسیاری از زندانی ها از طبقه محروم جامعه هستند که به دلایل مختلف از جمله بدهی به زندان رفته اند.

,

وی به برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اشاره و بیان کرد: در جشن ماه رمضان سال گذشته ۵۰ میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد و امید است در ماه مبارک رمضان امسال شاهد حضور و مشارکت پرشور خیران و مردم نیکوکار در جشن گلریزان باشیم.

,

جمیاری با تقدیر از خدمات حمایتی این نهاد درخصوص مددجویان ، ضمن بیان مشکلات و آسیبهای ناشی از حبس برای زندانی و خانواده آنان خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر در خصوص کمک به خانواده های نیازمند جامعه از جمله خانواده زندانیان که از اقشار آسیب پذیر است، شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه