اخبار داغ

یادداشت/

10 مطالبه جدی از شورای پنجم شهر تربت حیدریه

10 مطالبه جدی از شورای پنجم شهر تربت حیدریه
انتخابات با تمام هیجان و حواشی آن به پایان رسید و مردم تربت حیدریه با نه گفتن به پوستر های تبلیغاتی پر رنگ و لعاب، اعضای شورای اسلامی شهر خود را برای چهار سال اینده انتخاب کردند و امروز نوبت آنان است به پیگیر مطالبات مردمی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، انتخابات با تمام هیجان و حواشی‌اش به پایان رسید و شهر تربت حیدریه اعضای شورای اسلامی خود را فارغ از قوی یا ضعیف بودن شناخت، اینک نوبت وصول مطالبات مردم است که از همین آغاز بایستی با جدیت تمام پیگیر و اعضای جدید را در هر عرصه‌ای حمایت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت, .,

 

,

یکی از مهمترین اولویت‌های اعضای جدید راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی در فضای مجازی جهت ارائه اخبار و گزارش‌ها بطور روزانه و اعلام جلسات علنی شورا جهت شرکت شهروندان در جلسات و ارائه گزارش مصوبات است تا مردم از نزدیک تصمیمات و مصوبات شورا را رصد کنند.

, .,

 

,

همچنین تدوین برنامه و چشم انداز چهار ساله و ارائه آن به مردم که پس از پایان دوره پنجم انجام می‌شود، اینکه شورا بایستی به چه اهدافی دست یابد و شهر از نظر توسعه به کجا خواهد رسید، این مطالبه جدی مردم از اعضای جدید شورا است.

, .,

 

,

سومین اولویت اعضای جدید، بررسی تراز مالی شهرداری در همین بدو امر و ارزیابی میزان و علل بدهی‌های آن را است تا مردم شناخت بهتری نسبت به دخل و خرج شهرداری داشته و بر اساس آن مطالبه گری کنند.

, .,

 

,

ایجاد اتاق فکر در بدنه شهرداری و شناسایی و استفاده از نخبگان شهر در حوزه‌های مختلف و مشورت با متخصصین امر در ارائه و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها و پرهیز از خود رایی و انجام کارهای بدون کارشناسی و هیجانی از دیگر ضروریات شهر تربت حیدریه به شمار می‌رود.

,

 

,

یکی دیگر از مطالبات جدی مردم تلاش در جهت دستیابی به شهر الکترونیک و چابک سازی بدنه شهرداری از طریق برون سپاری در حوزه خدمات شهرسازی و ایجاد دفاتر پیشخوان شهرداری در سطح شهر تا دست رانتخواران و مفسدین از حوزه شهرسازی کوتاه شود.

,

 

,

نظارت دقیق بر قراردادها و صورت وضعیت پیمانکاران در حوزه‌های مختلف شهرداری و همچنین اصلاح یا توقف تبصره سه آبفا تا تعیین تکلیف دقیق درآمد و هزینه‌ها از محل تبصره سه و گزارش دقیق، که بخش عمده‌ای از نارضایتی مردم تربت حیدریه را به همراه داشته است.

, .,

 

,

از دیگر ضروریات و مطالبات جدی مردم تعیین تکلیف بافت فرسوده در خیابان آیت الله طالقانی است که با بررسی و حل مشکلات آن با همفکری و مشورت مسوولان زعفرانیه و جلوگیری از اعمال سلیقه می‌توان به سرانجام رساند.

, .,

 

,

یکی دیگر از مشکلات شهر تربت حیدریه سنگ اندازی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است که می‌توان با ایجاد سازمان سرمایه گذاری در بدنه شهرداری و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران شهر و دیگر شهرها با طرح و برنامه و دعوت مطلوب از سرمایه گذاران علاقمند، پیشرفت و آبادانی را حاصل کرد.

, .,

 

,

اصلاح هسته مرکزی شهر با استفاده از مطالعات و طراحی شهری دقیق و فنی جهت کاهش بار ترافیک مرکز شهرتربت حیدریه که در حال حاضر موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان شده از دیگر مطالبات مردمی است.

, .,

 

,

در هر صورت انتخابات تمام شده و همه باید همت کنند و مطالبات و دغدغه‌های مکرر مردم را در عمران و آبادانی شهر در حوزه‌های مختلف برطرف کنند.

, .,

جواد عظیمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه