اخبار داغ

مسئول اداره تبلیغات اسلامی قاین خبرداد؛

اعزام ۷۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان قاینات در ماه مبارک رمضان

اعزام ۷۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان قاینات در ماه مبارک رمضان
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 7۰ مبلغ و روحانی به نقاط مختلف این شهرستان اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیپور مسئول اداره تبلیغات اسلامی قاین در گفتگو با نسیم قائن، با بیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن، نور، تقوا و فضیلت است، گفت: ماه رمضان را باید ماه قرآن نامید و تلاش کرد تا فلسفه اصلی اعزام مبلغان بیان احکام نورانی اسلام، ترویج فرهنگ دینی، تقویت روحیه جهادی و ترویج فرهنگ تولید و اشتغال باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از ۷۰ روحانی در شهر و روستاهای قاین برای نشر، توسعه و ترویج فرهنگ غنی معارف اسلامی و دینی در ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند کرد.

,

حجت الاسلام علیپور حضور روحانی و مبلغ در مساجد و تکایا را امری ضروری دانست و گفت: ماه رمضان ماه تعبد، بندگی و خودسازی و تزکیه نفس در مقابل هواهای نفسانی است.

,

وی افزود: ماه رمضان فرصتی است تا بتوانیم توشه ای برای خود در آخرت مهیا کنیم.

,

حجت‌الاسلام علیپور با بیان اینکه استقرار روحانی در روستاها زمینه ساز امور فرهنگی است، گفت: ۷۰ روحانی مستقر،طرح هجرت و مبلغین بومی و همچنین اعزامی از مشهد و قم درطول ماه مبارک رمضان برای نشر و توسعه و ترویج فرهنگ غنی معارف اسلامی و دینی در ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند کرد.

,

مسئول اداره تبلیغات اسلامی قاین با اشاره به حضور مبلغین از حوزه های علمیه قم و مشهد و همچنین روحانیون بومی شهرستان و حضور آنها در مساجد شهر و روستا در طول ماه مبارک رمضان گفت: محورهای سخنرانی این افراد تبیین جایگاه ولایت فقیه،آسیب های اجتماعی،سبک زندگی اسلامی، تبیین آسیب ماهواره، شبکه های اجتماعی اینترنتی و موبایلی و راههای مقابله با آن،زکات و... خواهد بود.

,

وی برگزاری نماز جماعت، برنامه های قرآنی، احکام، مسائل دینی و فرهنگی را از جمله برنامه هایی دانست که در ماه مبارک رمضان توسط این تعداد روحانی و با مشارکت گسترده مردم انجام می‌شود.

,

 

,

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در قاین

, برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در قاین,

حجت‌الاسلام احمد علیپورهمچنین ازبرگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در شهرستان با حضور روحانیون مستقر ومبلغین خبرداد .

,

وی دراین همایش اظهارداشت:رمضان بهترین فصل عبادت و خودسازی انسانهاست و باید با مبدا قرار دادن مساجد این امر اتفاق افتد و در حقیقت تکامل بشر نیز در سایه همین توجه به معنویات و اعتقادات درونی است.

,

حجت الاسلام علی پورروحانیون را به آگاهی ‌دهی جامعه برای حضور پر شورتر در مناسک و مراسم مذهبی دعوت کرد و گفت: مردم با تبعیت از روحانیان هر محل می‌توانند حضور خود را در مساجد تحکیم ببخشند و این استحکام موجب تقویت روحیه اتحاد و وحدت خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام علیپور به نقش خطیر روحانیان در این ماه مبارک اشاره و اظهار داشت: مبلغان دینی باید در این ماه پر فضیلت در جهت تعمیق باورهای دینی مردم نهایت استفاده را انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی است، افزود: بهترین و مناسب‌ترین ثمره ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی است.

,

مسئول اداره تبلیغات اسلامی قاین در پایان بر نقش مهم و اساسی روحانیون در تبلیغ دینی اشاره کرد و گفت: روحانیون محور اصلی حرکت فرهنگی در جامعه هستند و این قشر تأثیر گذارترین قشر جامعه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه