اخبار داغ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین:

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در قصرشیرین آغاز شد/ گزارش موارد تخلف با شماره 124

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در قصرشیرین آغاز شد/ گزارش موارد تخلف با شماره 124
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان بر واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی اژدری در گفتگو با الوند خبر، اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی ویژه این ماه بر واحدهای صنفی شهرستان اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, الوند خبر,

 

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قصرشیرین گفت: قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان در قصرشیرین ۹۵۰۰ تومان و هر کیلو حلیم ۶ هزار تومان تعیین شد.

,

 

,

اژدری اظهار داشت: قیمت اقلام مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان شامل زولبیا و بامیه و حلیم از سوی کمیسیون نظارت شهرستان و کمیته نرخ گذاری مربوطه انجام شده است.

,

 

,

وی افزود: بر این اساس امسال نرخ هر کیلو زولبیا بامیه درجه یک و با کیفیت و شامل هر نوع افزودنی ( نارگیل ،پودر پسته و ...)  ۹۵۰۰ تومان تعیین شده است.

,

 

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین خاطر نشان کرد: حلیم نیز که از اقلام پرمصرف در ماه رمضان است به دلیل اینکه به صورت صنفی نرخ گذاری می شود نسبت به سال گذشته تغییری نداشته و با قیمت هر کیلو حدود ۶ هزار تومان عرضه خواهد شد.

,

 

,

اژدری از فعالیت گشت های مشترک بازرسی طی ماه مبارک رمضان در بازار قصرشیرین خبر داد و خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده مواردی مبنی بر تخلف اصناف از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴موارد تخلف را گزارش دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه