اخبار داغ

یادداشت/

آقای روحانی مردم مسجدسلیمان منتظر پاسخ شما به آراء شان هستند

آقای روحانی مردم مسجدسلیمان منتظر پاسخ شما به آراء شان هستند
آقای روحانی مسجدسلیمان دیگر انتظار اولین شدن ندارد بلکه از شما می خواهیم در گام اول و در اسرع وقت حداقل ها را برای مسجدسلیمان فراهم کنید,حداقل هایی که ایجاد اشتغال بیشترین اولیت را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری نیوز:شور و هیجان انتخابات29اردیبهشت تمام شد,ناراحتی هواداران کاندیدایی که پیروز انتخابات نشد کم کم فراموش می شود و جشن های خیابانی و بوق زدن های هواداران کاندیدای پیروز هم دیگر تمام شد و حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهور همه ملت ایران انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری نیوز,
 
,
با پایان تب انتخابات و رقابت حالا نوبت عمل به وعده هاست,وعده های رنگارنگی که در دوران تبلیغات انتخابات آرا مردم را به سمت کاندیداها سرازیر می کرد و در نهایت دکتر روحانی توانست حداکثر آرا مردم را برای خود کسب نماید اما امروز نوبت ما مردم است تا وعده های دوران تبلیغات را فراموش نکنیم وتحقق آنها را از رئیس جمهور منتخب مطالبه کنیم.
,
 
,
طبق آمار رسمی در استان خوزستان مردم مسجدسلیمان با تمام مشکلات و محرومیت هایی که داشته و دارند بیشترین رای در استان را به آقای روحانی دادند و امروز منتظر تلاش دوچندان مسئولین دولتی از جمله فرماندار و استاندار برای رفع محرومیت از چهره شهرشان هستند.
,
 
,
مسجدسلیمان طی سالهای اخیر با آمار43درصد بیکاری تبدیل به یکی از بیکارترین شهرهای ایران شده و این آمار تاکنون روند نزولی پیدا نکرده و همچنان جوانان این دیار برای یافتن شغل ناکام مانده اند.پروژه کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان که به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در کمتر از 2سال فاز اول آن آماده بهره برداری شده حدود 3 ماه است که بدلیل عدم تامین زیرساخت های مورد نیاز(گاز و برق) از سوی دولت و علیرغم برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیروی کار نمی تواند فعالیت تولیدی خود را که منجر به ایجاد دهها شغل مستقیم و غیرمستقیم می شود آغاز کند.
,
 
,
آقای روحانی مردم مسجدسلیمان انتظار دارند پروژه پتروپالایش مسجدسلیمان که به گفته وزیر کار دولت شما 6هزار شغل ایجاد خواهد کرد و قرار بود در نیمه های اردیبهشت96کلنگ زنی شود اما نشد تنها یک وعده انتخاباتی نبوده باشد چرا که هزاران جوان بیکار منطقه به امید تحقق این وعده های خوش آب و رنگ به شما رای دادند و امروز این وعده ها را فراموش نخواهند کرد.
,
 
,
آقای روحانی مستحضرید که روزی مسجدسلیمان شهر اولین ها بوده و امروز تبدیل به آخرین ها شده اما مسجدسلیمان دیگر انتظار اولین شدن ندارد بلکه از شما می خواهیم در گام اول و در اسرع وقت حداقل ها را برای مسجدسلیمان فراهم کنید,حداقل هایی که ایجاد اشتغال بیشترین اولیت را دارد.
,
 
,
آقای روحانی حتما شما و وزیر نفت دولت تان اطلاع دارید که 5 خرداد سالروز کشف اولین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان است,چاه نفتی که اقتصاد ایران را دگرگون کرد اما امروز پس 109 سال از کشف طلای سیاه در مسجدسلیمان صدها خانواده ساکن در مناطق آلوده به نفت و گاز در انتظار تحقق وعده های مکرر دولت شما و دولت های گذشته برای جابجایی به مناطق امن هستند. جا دارد اشاره ای کنیم به 195 واحدی که بنابه دستور استاندار دولت  شما دکتر شریعتی قرار بود در آبان ماه سال 1395 تحویل ساکنین مناطق آلوده شود اما تاکنون این وعده محقق نشده است.
,
 
,
 
,
آقای دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران, مردم مسجدسلیمان با آراء حداکثری که برای شما به صندوق انداختند انتظار توجه ویژه تری نسبت به 4 سال گذشته از سوی دولت شما به محرومیت های شهرشان دارند و امیدوارند تلاش دوچندان دولت شما برای رفع مشکلات و محرومیت های مسجدسلیمان را در همان سالهای ابتدایی دولت دوازدهم شاهد باشند.
,
 
,
 
,
علی کاظمی نیا
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه