اخبار داغ

نماینده مردم نیشابور نیشابور در مجلس خبر داد:

آسفالت و ترمیم محور باغرود نیشابور پس از37 سال

آسفالت و ترمیم محور باغرود نیشابور پس از37 سال
نماینده مردم نیشابور نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: محور باغرود شهرستان نیشابور که بسیار وضع نامطلوبی را داشت و موجب نارضایتی مردم شده بود پس از37سال مورد ترمیم و بهسازی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در گفت وگو با خبرنگار عطارنیوز در خصوص ترمیم آسفالت جاده باغرود به عنوان یک جاده گردشگری که مورد استفاده اکثر شهروندان قرار می گیرد گفت: محور جاده باغرود از محورهای اصلی است که مردم عزیز نیشابور بیشترین اوقات فراغت خود را در این مسیر به پیاده روی و تفریح می گذرانند و تقریبا37سال این محور روکش کلی نشده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز , عطارنیوز ,

وی ادامه داد: با توجه به توریستی بودن جاده باغرود مردم عزیز ما درخواست های زیادی در خصوص ترمیم آسفالت این منطقه داشتند و به جهت رفاه حال همشهریان عزیز به دنبال ترمیم کلی روکش آسفالت این محور بودیم تا همشهریان بتوانند در کنار خانواده به آسودگی به تفریح بپردازند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با پی گیری های متوالی اعتبارات مناسبی را جهت ترمیم این محور از وزارت راه و شهرسازی جذب کردیم تا در فاصله زمانی بسیار کوتاهی این محور ترمیم و قابل استفاده عموم همشهریان شود.

,

وی افزود: محور باغرود جزء دغدغه های اصلی مردم شهرستان محسوب می شد که با حمد و سپاس خداوند یکتا بسیار سریع مورد بهره برداری قرار گرفت و بدنبال حل فوری سایر مشکلات شهری در شهرستان های نیشابور و فیروزه هستم که همانا رضایت مردم رضایت پروردگار است.

,

چنارانی با اشاره به حادثه خیز بودن این محور گفت: متأسفانه در محور باغرود شاهد تصادفات دلخراش بسیاری بودیم که با این ترمیم شاهد کاهش سوانح رانندگی خواهیم بود و دنیا در حال حرکت به سمت اقتصاد توریست محور است و محور باغرود به عنوان یک محور توریستی مورد توجه ویژه مردم قرار دارد و به همین دلیل تلاش کردیم تا این پروژه در کمتر از یک ماه به بهره برداری برسد تا ثابت کنیم که جز با عمل و پی گیری بی وقفه نمی توان حقوق مردم عزیزمان را احقاق کرد.

,

مفیدی رئیس اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور نیز به خبرنگار عطارنیوز گفت: محور تفریحی توریستی باغرود ترمیم حدود11کیلومتر در دولاین رفت و برگشت و ضخامت 5سانتی متر باقی مانده بود که طی یک ماه گذشته و با هزینه ای معادل12میلیارد ریال توسط اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان به بهره برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه