اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب کوثر مطرح کرد؛

برخورد قاطع با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان/مراکز اقامتی و خدماتی شئون ماه میهمانی خدا را حفظ کنند

برخورد قاطع با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان/مراکز اقامتی و خدماتی شئون ماه میهمانی خدا را حفظ کنند
دادستان عمومی انقلاب کوثر گفت: تمامی مراکز اقامتی، خدماتی، پذیرایی و صنف اغذیه فروشان مکلفند برای امکان فعالیت در ایام ماه مبارک رمضان از نیروی انتظامی، مجوز لازم را دریافت کنند و ارائه خدمات را با حفظ شئون این ماه و پوشش کامل محل انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کوثرخبر، محمد حسین رسول زاده ضمن تبریک ماه مبارک و مقدس رمضان اظهار کرد: همه آحاد جامعه موظفند احترام و اکرام مؤمنین روزه دار را در ماه میهمانی خدا نگاه دارند، در غیر این صورت و بروز هر‌گونه تجری و حرمت‌شکنی در این ماه پرفضیلت از جمله تظاهر به روزه‌خواری با هر عذر و بهانه ای، برخورد قضایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, کوثرخبر,

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم در خصوص اطلاع‌رسانی و اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان برای تمام افراد جامعه، جلوگیری از آلوده شدن فضاهای شهری به روزه‌خواری در ملاعام، جلوگیری از هتک حرمت آن و پیشگیری از وقوع جرم و نابهنجاری‌های اجتماعی، ایجاد انضباط اجتماعی و ... با دستگاه های اجرایی و دیگر متولیان امر انجام یافته است.

,

دادستان عمومی و انقلاب کوثر خاطرنشان کرد: طبق قانون هر‌کس در اماکن عمومی و معابر، تظاهر به عمل حرامی کند، علاوه بر کیفر عمل، به حبس از 10 روز تا 2 ماه یا 74 ضربه شلاق محکوم می‌شود.

,

رسول زاده اضافه کرد: تمامی مراکز اقامتی، خدماتی، پذیرایی و صنف اغذیه فروشان مکلفند برای امکان فعالیت در ایام ماه مبارک رمضان از نیروی انتظامی، مجوز لازم را دریافت کنند و ارائه خدمات را با حفظ شئون این ماه و پوشش کامل محل انجام دهند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخطی از موارد فوق، وفق موازین قانون تعزیرات، نظام صنفی و آئین نامه اماکن عمومی، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد. 

,

وی در پایان تصریح کرد: در همین راستا شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به این جرایم در ساعات اداری و غیر اداری اختصاص یافته تا زمان رسیدگی و اجرای مجازات قانونی را برای متخلفین به حداقل ممکن کاهش یابد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه