اخبار داغ

درخشش دانش آموزان خرامه در مسابقات فرهنگی هنری استان/ 5 نفر به مرحله کشوری راه یافتند

درخشش دانش آموزان خرامه در مسابقات فرهنگی هنری استان/ 5 نفر به مرحله کشوری راه یافتند
در پایان مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان فارس و در رقابت بین 56 ناحیه استان، 10 نفر از دانش آموزان شهرستان خرامه مقام اول کسب کردند که 5 نفر از آنها به مرحله کشوری راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، صعود بر قله های افتخار توسط دانش آموزان شهرستان خرامه، اولین و آخرین باری نیست که اتفاق می افتد؛ دانش آموزانی که هر ساله سهم چشم گیری را در مقام های استانی به خود اختصاص می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای خرامه,

امسال نیز در رقابت تنگاتنگ بین هزاران دانش آموز از 56 ناحیه استان فارس، 55 نفر از شهرستان خرامه به رقابت پرداختند که نهایتا 10 نفر از آنها مقام اول، 6 نفر مقام دوم، 5 نفر مقام سوم و 4 نفر رتبه قابل تقدیر را کسب کردند.

,

یوسف زارعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرامه ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان این شهرستان در کسب مقام های استانی اظهار داشت: آینده روشن منطقه در دستان همین دانش آموزان خواهد بود.

,

وی افزود: در مسابقات فرهنگی هنری استان، دانش آموزان اشکان ایزدی، محمد کشاورزی، علیرضا کرمی، معصومه صباحی، فاطمه فرزانه، محمد غنی زاده، محمدرضا هاشمی، علی ایزدی، بنیامین دهقانی و امیرحسین حسینی در رشته های معرق، شعر، مدادرنگ، کاریکاتور، گواش و همنوازی سنتی مقام های اول را کسب کردند.

,

زارعی ادامه داد: علاوه بر این 10 نفر، 6 نفر مقام دوم، 5 نفر مقام سوم و 4 نفر رتبه قابل تقدیر را در رشته های داستان کوتاه، وبلاگ، معرق، شعر، طراحی زغال، عکاسی، مدادرنگ و تصویرسازی کسب کردند که مجموعا 25 دانش آموز از 55 دانش آموز اعزامی در این مسابقات درخشیدند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرامه در پایان ضمن تشکر از همه مربیان و والدینی که درخشیدن نام شهرستان خرامه و شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان تلاش می کنند گفت: محمد کشاورزی، علیرضا کرمی، فاطمه فرزانه، محمد غنی زاده و علی ایزدی به مرحله کشوری راه یافته اند که امیدواریم به زودی شاهد کسب مقام این عزیزان هم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه