چندی است که در مدارس سطح استان ایلام اقدام به توزیع پرسشنامه هایی شده که گویا بی ارتباط با آماده سازی دانش آموزان و خانواده ها برای قبول سند ۲۰۳۰ نیست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام رصد؛ چندی پیش سند آموزش ۲۰۳۰ در کشوررونمایی شد که مطابق آن دولت جمهوری اسلامی ملزم انجام تعهداتی شد که تعارضات و مغایرتهایی را با خود به همراه دارد که از جمله آن متهم شدن به وجود خشونت و تبعیض جنسیتی دربین افراد جامعه است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ایلام رصد,در این بخش فقط به قسمت هایی که به مدارس و دانش آموزان و به عبارتی آموزش و پرورش مربوط است اشاره خواهد شد.
خصوصیسازی مدارس را نیز باید در جهت اجرای همین سند2030 ارزیابی کرد. رئیسجمهور سال 94 در آیین نکوداشت مقام معلم تاکید میکند «آموزش و پرورش باید به تدریج و گام به گام از حالت دولتی بودن خارج شود». در حالی که خصوصیسازی آموزشی و سلب اختیار از دولتها و حاکمیت کشورها که توسط میلتون فریدمن اقتصاددان آمریکایی پیشنهاد شده، مهمترین ویژگی سند آموزشی2030 دیکته شده از سوی یونسکو و در راستای اهداف نظام سرمایهداری جهانی است و مهمترین دستاورد آن نفوذ جریانها و منابع روشنفکری و سکولار در فضای آموزشی و تربیتی کشور بر مبنای آموزههای غربی است. این هدف آشکارا در کتابچههای راهنمای یونسکو با عنوان «آموزش همگانی جهانی» به چشم میخورد. به همین دلیل است که برخی تئوریسینهای دولت یازدهم علنا اعلام میکنند «دوره آموزش و پرورش ایدئولوژیک به پایان رسیده است.»!
*- بحث «عدالت جنسیتی آموزشی» که در این سند آمده بر یکسانی افراد بشر از دو جنس مؤنث و مذکر تاکید دارد و این نه عقلانی است و نه اسلامی.
*- در این سند حتی یک بار از خدا و دین سخنی نیامده است.
* بیشترین کلمات پر تکرار در این سند،جنسیتی، جنسی و زن بوده است.
انچه ذکر شد برابر سندی است که ذیلا ملاحظه می کنید. این سند در کشور ماترجمه شده است.
اما اخیرا باتوجه به پیگیری های صورت گرفته نسبت به درخواست برخی معلمین در سطح استان صورت داده شده، شواهدی مبنی بر فراهم ساختن زمینه اجرایی این سند در استان یافت شده است.
متاسفانه در بین برخی از مدارس ایلام پرسشنامه ای به دانش آموزان ارائه شده است که در صفحاتی از آن موضوعات ننگینی از سند ۲۰۳۰ مشاهده می شود! این پرسشنامه از جانب برخی از والدین دانش آموزان به پایگاه خبری ایلام رصد رسیده و نگرانی عمیق خود را از این مسئله ابرازداشتند.
در صفحه چهارم این پرسشنامه که در بین مدارس مقطع راهنمایی توزیع شده است مطالبی در خصوص ارتباط، قبح زدایی، دوستی و هم صحبتی با جنس مخالف آمده است و به نحوی با این پرسش ها دانش آموزان ایلامی را وادار به اظهار نظری می کند که قالبا مغایر با مبانی اعتقادی و فرهنگی مردمان این دیار است، و عملا می خواهند خانواده ها را برای پذیرش این سند آماده کنند!
جالب تر این است که در بخش هایی از این پرسشنامه سعی شده تا مطالب غیر اسلامی و حرام را در قالب شرع و دین به دانش آموزان تحمیل کند!
انتهای پیام/
در این بخش فقط به قسمت هایی که به مدارس و دانش آموزان و به عبارتی آموزش و پرورش مربوط است اشاره خواهد شد.
خصوصیسازی مدارس را نیز باید در جهت اجرای همین سند2030 ارزیابی کرد. رئیسجمهور سال 94 در آیین نکوداشت مقام معلم تاکید میکند «آموزش و پرورش باید به تدریج و گام به گام از حالت دولتی بودن خارج شود». در حالی که خصوصیسازی آموزشی و سلب اختیار از دولتها و حاکمیت کشورها که توسط میلتون فریدمن اقتصاددان آمریکایی پیشنهاد شده، مهمترین ویژگی سند آموزشی2030 دیکته شده از سوی یونسکو و در راستای اهداف نظام سرمایهداری جهانی است و مهمترین دستاورد آن نفوذ جریانها و منابع روشنفکری و سکولار در فضای آموزشی و تربیتی کشور بر مبنای آموزههای غربی است. این هدف آشکارا در کتابچههای راهنمای یونسکو با عنوان «آموزش همگانی جهانی» به چشم میخورد. به همین دلیل است که برخی تئوریسینهای دولت یازدهم علنا اعلام میکنند «دوره آموزش و پرورش ایدئولوژیک به پایان رسیده است.»!
*- بحث «عدالت جنسیتی آموزشی» که در این سند آمده بر یکسانی افراد بشر از دو جنس مؤنث و مذکر تاکید دارد و این نه عقلانی است و نه اسلامی.
*- در این سند حتی یک بار از خدا و دین سخنی نیامده است.
* بیشترین کلمات پر تکرار در این سند،جنسیتی، جنسی و زن بوده است.
انچه ذکر شد برابر سندی است که ذیلا ملاحظه می کنید. این سند در کشور ماترجمه شده است.
اما اخیرا باتوجه به پیگیری های صورت گرفته نسبت به درخواست برخی معلمین در سطح استان صورت داده شده، شواهدی مبنی بر فراهم ساختن زمینه اجرایی این سند در استان یافت شده است.
متاسفانه در بین برخی از مدارس ایلام پرسشنامه ای به دانش آموزان ارائه شده است که در صفحاتی از آن موضوعات ننگینی از سند ۲۰۳۰ مشاهده می شود! این پرسشنامه از جانب برخی از والدین دانش آموزان به پایگاه خبری ایلام رصد رسیده و نگرانی عمیق خود را از این مسئله ابرازداشتند.
در صفحه چهارم این پرسشنامه که در بین مدارس مقطع راهنمایی توزیع شده است مطالبی در خصوص ارتباط، قبح زدایی، دوستی و هم صحبتی با جنس مخالف آمده است و به نحوی با این پرسش ها دانش آموزان ایلامی را وادار به اظهار نظری می کند که قالبا مغایر با مبانی اعتقادی و فرهنگی مردمان این دیار است، و عملا می خواهند خانواده ها را برای پذیرش این سند آماده کنند!
جالب تر این است که در بخش هایی از این پرسشنامه سعی شده تا مطالب غیر اسلامی و حرام را در قالب شرع و دین به دانش آموزان تحمیل کند!
در این بخش فقط به قسمت هایی که به مدارس و دانش آموزان و به عبارتی آموزش و پرورش مربوط است اشاره خواهد شد.
خصوصیسازی مدارس را نیز باید در جهت اجرای همین سند2030 ارزیابی کرد. رئیسجمهور سال 94 در آیین نکوداشت مقام معلم تاکید میکند «آموزش و پرورش باید به تدریج و گام به گام از حالت دولتی بودن خارج شود». در حالی که خصوصیسازی آموزشی و سلب اختیار از دولتها و حاکمیت کشورها که توسط میلتون فریدمن اقتصاددان آمریکایی پیشنهاد شده، مهمترین ویژگی سند آموزشی2030 دیکته شده از سوی یونسکو و در راستای اهداف نظام سرمایهداری جهانی است و مهمترین دستاورد آن نفوذ جریانها و منابع روشنفکری و سکولار در فضای آموزشی و تربیتی کشور بر مبنای آموزههای غربی است. این هدف آشکارا در کتابچههای راهنمای یونسکو با عنوان «آموزش همگانی جهانی» به چشم میخورد. به همین دلیل است که برخی تئوریسینهای دولت یازدهم علنا اعلام میکنند «دوره آموزش و پرورش ایدئولوژیک به پایان رسیده است.»!
*- بحث «عدالت جنسیتی آموزشی» که در این سند آمده بر یکسانی افراد بشر از دو جنس مؤنث و مذکر تاکید دارد و این نه عقلانی است و نه اسلامی.
*- در این سند حتی یک بار از خدا و دین سخنی نیامده است.
* بیشترین کلمات پر تکرار در این سند،جنسیتی، جنسی و زن بوده است.
انچه ذکر شد برابر سندی است که ذیلا ملاحظه می کنید. این سند در کشور ماترجمه شده است.
اما اخیرا باتوجه به پیگیری های صورت گرفته نسبت به درخواست برخی معلمین در سطح استان صورت داده شده، شواهدی مبنی بر فراهم ساختن زمینه اجرایی این سند در استان یافت شده است.
متاسفانه در بین برخی از مدارس ایلام پرسشنامه ای به دانش آموزان ارائه شده است که در صفحاتی از آن موضوعات ننگینی از سند ۲۰۳۰ مشاهده می شود! این پرسشنامه از جانب برخی از والدین دانش آموزان به پایگاه خبری ایلام رصد رسیده و نگرانی عمیق خود را از این مسئله ابرازداشتند.
در صفحه چهارم این پرسشنامه که در بین مدارس مقطع راهنمایی توزیع شده است مطالبی در خصوص ارتباط، قبح زدایی، دوستی و هم صحبتی با جنس مخالف آمده است و به نحوی با این پرسش ها دانش آموزان ایلامی را وادار به اظهار نظری می کند که قالبا مغایر با مبانی اعتقادی و فرهنگی مردمان این دیار است، و عملا می خواهند خانواده ها را برای پذیرش این سند آماده کنند!
جالب تر این است که در بخش هایی از این پرسشنامه سعی شده تا مطالب غیر اسلامی و حرام را در قالب شرع و دین به دانش آموزان تحمیل کند!
در این بخش فقط به قسمت هایی که به مدارس و دانش آموزان و به عبارتی آموزش و پرورش مربوط است اشاره خواهد شد.
,خصوصیسازی مدارس را نیز باید در جهت اجرای همین سند2030 ارزیابی کرد. رئیسجمهور سال 94 در آیین نکوداشت مقام معلم تاکید میکند «آموزش و پرورش باید به تدریج و گام به گام از حالت دولتی بودن خارج شود». در حالی که خصوصیسازی آموزشی و سلب اختیار از دولتها و حاکمیت کشورها که توسط میلتون فریدمن اقتصاددان آمریکایی پیشنهاد شده، مهمترین ویژگی سند آموزشی2030 دیکته شده از سوی یونسکو و در راستای اهداف نظام سرمایهداری جهانی است و مهمترین دستاورد آن نفوذ جریانها و منابع روشنفکری و سکولار در فضای آموزشی و تربیتی کشور بر مبنای آموزههای غربی است. این هدف آشکارا در کتابچههای راهنمای یونسکو با عنوان «آموزش همگانی جهانی» به چشم میخورد. به همین دلیل است که برخی تئوریسینهای دولت یازدهم علنا اعلام میکنند «دوره آموزش و پرورش ایدئولوژیک به پایان رسیده است.»!
,*- بحث «عدالت جنسیتی آموزشی» که در این سند آمده بر یکسانی افراد بشر از دو جنس مؤنث و مذکر تاکید دارد و این نه عقلانی است و نه اسلامی.
,*- در این سند حتی یک بار از خدا و دین سخنی نیامده است.
,* بیشترین کلمات پر تکرار در این سند،جنسیتی، جنسی و زن بوده است.
,انچه ذکر شد برابر سندی است که ذیلا ملاحظه می کنید. این سند در کشور ماترجمه شده است.
,اما اخیرا باتوجه به پیگیری های صورت گرفته نسبت به درخواست برخی معلمین در سطح استان صورت داده شده، شواهدی مبنی بر فراهم ساختن زمینه اجرایی این سند در استان یافت شده است.
,متاسفانه در بین برخی از مدارس ایلام پرسشنامه ای به دانش آموزان ارائه شده است که در صفحاتی از آن موضوعات ننگینی از سند ۲۰۳۰ مشاهده می شود! این پرسشنامه از جانب برخی از والدین دانش آموزان به پایگاه خبری ایلام رصد رسیده و نگرانی عمیق خود را از این مسئله ابرازداشتند.
,در صفحه چهارم این پرسشنامه که در بین مدارس مقطع راهنمایی توزیع شده است مطالبی در خصوص ارتباط، قبح زدایی، دوستی و هم صحبتی با جنس مخالف آمده است و به نحوی با این پرسش ها دانش آموزان ایلامی را وادار به اظهار نظری می کند که قالبا مغایر با مبانی اعتقادی و فرهنگی مردمان این دیار است، و عملا می خواهند خانواده ها را برای پذیرش این سند آماده کنند!
,جالب تر این است که در بخش هایی از این پرسشنامه سعی شده تا مطالب غیر اسلامی و حرام را در قالب شرع و دین به دانش آموزان تحمیل کند!
,, ,
انتهای پیام/
انتهای پیام/
انتهای پیام/
انتهای پیام/
انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه