اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

حمله تروریستی پژاک نتیجه نشست تحقیرآمیز آل سعود با سران استکبار است

حمله تروریستی پژاک نتیجه نشست تحقیرآمیز آل سعود با سران استکبار است
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: حمله تروریستی پژاک در نتیجه نشست زبونانه سران استکبار با مرتجعین عرب است که البته حرکت‌های اینگوه ما را در اهداف مصمم‌تر می‌کند و به ما در برابر دشمن آگاهی می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با طرقبه‌نیوز، ضمن محکومیت اقدام تروریستی گروهک پژاک در مرزهای غرب کشور اظهار کرد: اصولا دخالت‌های استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه زمانی که نشستی توسط انگلیس یا آمریکا به سرکردگی صهیونیست‌ها با مرتجعین عرب شکل گرفته، رهاوردی جز ناآرامی و تحرکات تروریستی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی همواره شاهد دشمنی مزدوران استکبار به سرکردگی اسرائیل بوده چراکه جرأت مقابله و درگیری مستقیم با ایران اسلامی را ندارند لذا  به وسیله پشتیبانی از گروهک هایی مانند پژاک و سازمان های ضد انقلاب قصد ضربه و تعرض به مرزهای ایران اسلامی را می‌کنند.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: اینگونه تحرکات در نتیجه نشست زبونانه سران استکبار با مرتجعین عرب است که البته حرکت‌های اینگوه ما را در اهداف مصمم‌تر می‌کند و به ما در برابر دشمن آگاهی می‌دهند.

,

 

,

وی با اشاره به تحرکات ناتوی عربی با هدف مقابله با ایران اسلامی تصریح کرد: باید وزارت خارجه سفیر یا کاردار عربستان را برای تفهیم این قضیه تروریستی و مراتب انزجار ایران اسلامی احضار کند.

,

 

,

حجت الاسلام نوروزی ضمن تأکید بر اینکه در نهایت مرتجعین عرب خود قربانی مطامع استکبار جهانی خواهند شد خاطرنشان کرد: باید اعلام شود این نوع تحرکات برای به فروش رسیدن سلاح های غربی، تنش‌ها را در کل منطقه گسترش می‌دهد و آرامش را بر هم می‌زند و ناامنی در خاورمیانه ایجاد می‌کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه