اخبار داغ

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرایان خبرداد؛

پیمایش غار بتون سرایان توسط هئیت کوهنوردی تربت حیدریه

پیمایش غار بتون سرایان توسط هئیت کوهنوردی تربت حیدریه
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرایان از پیمایش غار بتون این شهرستان توسط یک گروه 11 نفره از غارنوردان شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عرب مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرایان در گفتگو با سرایان بیدار، گفت: یک گروه 11 نفره از غارنوردان هئیت کوهنوردی تربت حیدریه در مدت 10 ساعت غار زیبای بتون در نزدیکی روستای چرمه شهرستان سرایان را بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

 

,

وی افزود: خوشبختانه علاوه بر بحث کویر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی که گردشگران زیادی را به منطقه گسیل ساخته غار زیبای بتون و اورست غارهای شرق کشور از ابتدای امسال میزبان گروه‌های متعدد غارنوردی از نقاط مختلف کشور بوده است.

,

 

,

مسئول میراث فرهنگی سرایان اظهار کرد: گرچه بعضی از این گروه‌ها بدون انجام هماهنگی وارد غار شده‌اند اما توجه و رغبت گردشگران و غارنوردان نوید روزهای خوبی برای گردشگری منطقه را می‌دهد و می‌بایست مسئولان ذیربط برای ایجاد امکانات مورد نیاز گردشگران توجه بیشتری انجام دهند.

,

 

,

عرب از کلیه گروه‌ها و افرادی که قصد بازدید و پیمایش غار را دارند خواست تا قبل از برنامه‌ریزی، هماهنگی لازم را انجام دهند و حتما راهنمای محلی همراه داشته باشند.

,

 

,

وی تصریح کرد: حفظ و حراست از غار بتون به عنوان اولویت اول مدنظر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه