اخبار داغ

در قالب طرح اطعام محقق شد؛

مساعدت ۳۴۰ میلیون ریالی خیران زنجانی به مددجویان کمیته امداد

مساعدت ۳۴۰ میلیون ریالی خیران زنجانی به مددجویان  کمیته امداد
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان از کمک 340 میلیون ریال خیران زنجانی درقالب طرح اطعام طی سالجاری و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا حسنلو امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه طرح های مختلفی به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در برنامه های محرومیت زدایی این نهاد در طول سال اجرایی می شود ، اظهار کرد:حضور و مشارکت خیران در برنامه های این نهاد موجب می شود خدمات موثر و هدفمندی به خانواده های تحت حمایت ارائه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی ابراز کرد: برنامه ریزی شده با مشارکت مطلوب خیران در طرح اطعام زمینه بهره مندی همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از ظرفیت ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام فراهم شود.

,

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش مشارکت مردم در برنامه های این نهاد از اولویت های مهم کاری کمیته امداد استان است ، تصریح کرد: با مشارکت خیران زمینه خدمت رسانی بیشتری  به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش های مختلف فراهم می شود .

,

حسنلو از اجرای برنامه های مختلفی در ماه مبارک رمضان به منظور خدمت رسانی مطلوب  به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان در این ماه خبر داد و افزود: اطعام مددجویان تحت حمایت در قالب برپایی سفره های افطاری و توزیع بسته های مواد غذایی با استفاده از ظرفیت خیران  از برنامه های مهم اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است.

,

وی میزان مشارکت خیران زنجانی در این طرح در سال گذشته را بیش از سه میلیارد و 790میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد : طبق آمارهای موجود مشارکت مردم در این طرح در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 24 درصد افزایش داشته است .

,

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد در ادامه از کمک 340 میلیون ریال خیران در این طرح در سالجاری  و قبل از آغاز ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد : برنامه ریزی شده است با مشارکت مطلوب خیران در این طرح  زمینه بهره مندی همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام فراهم شود.

,

حسنلو یکی دیگر از برنامه های اجرایی پیش بینی شده برای ماه رمضان را حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین در قالب طرح های اکرام و محسنین عنوان کرد و افزود : در ماه رمضان سال گذشته 950 نفر از خیران در قالب این طرح ها به جمع حامیان همکار با کمیته امداد اضافه شدند.

,

وی تصریح کرد: با فعالیت اثربخش در توسعه این طرح ها و افزایش پایگاه های ثبت نام از خیران در قالب طرح های اکرام ومحسنین در همه مساجد استان به ویژه در شب های قدرپیش بینی می شود تعداد سه هزار و 200 نفر حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد در ماه رمضان امسال جذب شود.

,

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین یکی دیگر  ازبرنامه های اجرایی این نهاد در ماه رمضان را  جمع آوری زکات فطره در روز عید فطراعلام کرد و ادامه داد : میزان زکات فطره جمع آوری شده در سال گذشته بیش از 16 میلیارد ریال بوده است .

,

حسنلو در این خصوص افزود : هدف گذاری شده است 40 درصد از زکات فطره مومنین روزه دار در روز عید فطر برای خدمت رسانی موثر به جامعه هدف کمیته امداد توسط این نهاد جمع آوری شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه