اخبار داغ

به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در اردبیل برگزار می شود

نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در اردبیل برگزار می شود
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اردبیل گفت: این بازارچه با بیش از 20غرفه و با حضور هنرمندان برجسته استان با گرایش های متنوع برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، علیرضا دباغ عبدالهی گفت: این نمایشگاه و بازارچه به مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت 20خردادماه، روز جهانی صنایع دستی به مدت 15 روز از 16لغایت 30 خرداد ماه در محل نگارخانه مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اردبیل افزود:در این بازارچه 20 غرفه عرضه محصولات صنایع دستی در 15 رشته از جمله؛ سفال، بافته های داری، معرق، منبت، تراش سنگ های قیمتی، قلم زنی، ملیله و... برپا خواهد بود و در این مدت هنرمندان ضمن معرفی صنایع دستی خود امکان فروش را نیز خواهند داشت.

,

علیرضا دباغ عبداللهی تصریح کرد: برگزاری بازارچه ها و نمایشگاه های صنایع دستی فرصت مناسبتی برای معرفی و عرضه تولیدات صنایع دستی هنرمندانی که مشکل عرضه محصولاتشان را دارند، بوده و تلاش می شود تا فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با روز جهانی صنایع دستی زمینه لازم برای برپایی این بازارچه فراهم شود.

,

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت 20خرداد، روز جهانی صنایع دستی خبر داد و اظهار داشت: این ویژه برنامه در همان محل برپایی بازارچه برگزار خواهد شد و رونمایی از تمبر صنایع دستی استان، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان بخش تولید، تحویل سند ثبت نشان جغرافیایی ملی و تحویل اولین نشان اعتماد به فروشگاه های عرضه محصولات صنایع دستی از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه