اخبار داغ

معاون اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد:

اعلام آمادگی 12 مسجد در مناطق محروم کرمانشاه برای برگزاری کلاسهای قرآن

اعلام آمادگی 12 مسجد در مناطق محروم کرمانشاه برای برگزاری کلاسهای قرآن
معاون فرهنگی-اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تاکنون 12 مسجد در مناطق محروم کرمانشاه جهت برگزاری کلاسهای قرآن اعلام آمادگی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام مجید میرزایی در گفتگو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: یکی از مباحث مطرح و مورد توجه سازمان اوقاف و امور خیریه، اشاعه فرهنگ قرآنی و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حداقل 10 میلیون حافظ و قاری قرآن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

معاون فرهنگی-اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طی پنج ساله گذشته اجرای طرح تربیت حفاظ قرآن کریم به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت امسال نیز درصدد پیاده کردن این طرح در مناطق محروم هستیم.

,

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: در استان کرمانشاه این طرح با محوریت مساجد برگزار می شود و تاکنون سه جلسه با ائمه جماعات هیئت امنای مساجد برگزار شده است؛ در این کلاسها علاوه بر ارائه آموزشهای قرآنی، افراد مستعد مربیگری حفظ قرآن نیز شناسایی می شوند.

,

وی عنوان کرد: حفاظی که در این کلاسها شرکت می کنند و حداقل سه جز محفوظات دارند در دوره های آموزشی برپا شده در قم و استان کرمانشاه حضور می یابند و برای مربیگری قرآن تربیت می شوند.

,

معاون فرهنگی-اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: این کلاسها با محوریت حفظ قرآن است که بخشی از آن شامل برگزاری دوره های آموزشی و فرا گیری روشهای صحیح حفظ به صورت حضوری یا مجازی و بخشی دیگر نیز به شکل حفظ موضوعی قرآن در دو قسمت 150 آیه و 300 آیه برگزار خواهد شد.

,

حجت الاسلام میرزایی خاطر نشان کرد:  تا کنون سه جلسه با ائمه جماعات مساجد مناطق محروم کرمانشاه برگزار شده و 12 مسجد نیز اعلام آمادگی کرده اند؛ اگر ائمه جماعات و فعالین قرآنی مساجد همکاری کنند می توانیم شاهد ایجاد تحولی اساسی در مساجد باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه