اخبار داغ

سونامی بیکاری در دیر

سونامی بیکاری در دیر
مهمترین دغدغه های جوانان دیری بیکاری است و همچنان بیکاری جوانان شهرستان دیر که به عنوان مشکل اصلی در این شهرستان حل نشده است، که انتظار می رود مسئولان زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مطاف24 ، این روزها جوانان دیری از بیکاری می نالند چون بیکاری منجر به ایجاد بسیاری از ناهنجاریها و انحطاط آنها می شود و دولت باید برای رفع مشکلات بیکاری عزمی راسخ داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

بیکاری جوانان تحصیل کرده در شهرستان دیر یک فاجعه است و هیچ شرکتی حق ندارد به نیروهای بومی جویای کار بی اعتنایی کند.

,

بیکاری جوانان بومی و تحصیل کرده  دغدغه بزرگ مردم و خانواده های دیری است.

,

نجومی گیرها نمی تواند درد جوان بیکار و خانواده آنها و تولید کننده بدون حامی را بفهمد و درک کند.

,

الویت استخدام باید بر مبنای نیرو های جوان و تحصیلکرده بومی باشد و این امر خود اقدام مثبتی جهت بهبود وضعیت اشتغال می شود.
زمانی که ما نرخ بیکاری جوانان را به عنوان شاخصی تنها مورد بررسی قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که در موضوع بیکاری وضعیت جوانان بسیار وخیم‌تر از دیگر اقشار کشور است.

,
,

نکته جالب اینجاست که در میان بیکاران کشور، این جوانان هستند که از بیشترین نرخ بیکاری برخوردارند و از سوی دیگر همیشه در دیگر کشورها به جوانان به عنوان پتانسیل اصلی نیروی کاری نگاه می‌شود و بیشترین تلاش‌ها در جهت ایجاد اشتغال برای این قشر است.

,

افراد زیادی از دانشجویان شهرستان دیر  فارغ التحصیل شده اند و مدارک کاردانی، کارشناسی را اخذ نموده ولی بدون شغل سرگردان مانده اند.

,

استخدام افراد غیربومی در جنوب استان بوشهر بر معضل مذکور افزوده است و با وجود خیل عظیم بیکاران و افراد بومی متقاضی و جویای کار، گاها این افراد غیربومی به استخدام رسمی در فرصتهای محدود در می آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه