اخبار داغ

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خبر داد؛

سوم تا دهم خرداد؛ زمان ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب 96+ لینک ثبت نام

سوم تا دهم خرداد؛ زمان ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب 96+ لینک ثبت نام
حاج رحیمی از زمان ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند از سوم تا دهم خرداد برای ثبت نام به سایت خادمین مراجعه نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ محمد حاج رحیمی مسئول کمیته خامین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت: ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب 1396 آغاز شده است و داوطلبین می‌توانند از  روز سوم تا دهم خرداد 1396 با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین شهدا به نشانی (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش و دوره‌های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: در راستای ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان، شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از علاقمندان حضور در سرزمین دفاع مقدس ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور دعوت به نام‌نویسی نموده است.
,
 
,
گفتنی است شرایط ثبت نام به شرح زیر است :
,
- احراز شرایط لازم اخلاقی - اجتماعی و سیاسی
,
 
,
- عدم فعالیت در گروههای معاند سیاسی
,
 
,
- داشتن حداقل 18 سال برای خادمین عمومی و حداقل 16 سال برای خادمین دانش آموزی
,
 
,
-  همراه داشتن رضایتنامه برای خادمین خواهر و خادمین زیر 18 سال
,
 
,
-  تایید دو نفر معرف روحانی یا پاسدار (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از صفحه شخصی خود در سایت دریافت و بعد از تکمیل به دفاتر کمیته های استانی تحویل نمائید)
,
 
,
-  تایید صحت سلامت روحی-روانی و جسمی از مراجع ذیربط (این بند در صورت درخواست کمیته استانی انجام می پذیرد و داوطلبین محترم در صورت درخواست کمیته استانی، فرم مربوطه را پس از ثبت نام ، از صفحه شخصی خود در سایت دریافت و بعد از تکمیل به دفاتر کمیته های استانی تحویل نمائید/ آدرس مراکز درمانی و بهداریهای سپاه را از کمیته خادمین استان خود جویا شوید)
,
 
,
- انجام مرحله مصاحبه (داوطلبینی که قبلا پذیرش شده اند، نیاز به مصاحبه مجدد ندارند. با مراجعه به قسمت »نتیجه گزینش« در صفحه شخصی خود در سایت از نتیجه مصاحبه مطلع شوید)
,
 
,
* نحوه ثبت نام :
,
 
,
- سایت خادمین شهدا از تاریخ 3 خرداد ماه 1396 تا پایان وقت اداری روز 10 خرداد ماه 1396 به روی داوطلبین گرامی گشوده خواهد شد. از آنجائی که فعلا برنامه ای جهت تمدید زمان مذکور وجود ندارد، ترتیبی اتخاذ نمائید تا در زمان مذکور، نام نویسی خود را انجام دهید.  لازم به ذکر می باشد که  برنامه راهیان نور غرب کشور ویژه برادران می باشد.
,
 
,
- داوطلبین گرامی بایستی تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به طور کامل و صحیح تکمیل نمایند.  لازم به ذکر می باشد که فرمهای ناقص، در مراحل گزینش ابطال خواهند شد.
,
 
,
- در انتهای نام نویسی، نام کاربری و رمز ورود (گذرواژه) به ایمیل شما ارسال می شود. در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. (نام کاربری داوطلبین، کد ملی هر فرد می باشد.)
,
 
,
نحوه مصاحبه و تکمیل پرونده :
,
 
,
- تمامی داوطلبین بعد از نام نویسی ، جهت گزینش و مصاحبه و تکمیل پرونده توسط کمیته های استانی فراخوان می شوند. (کمیته خادمین استانها به دلیل جلوگیری از ازدحام به صورت زمان بندی شده، اقدام به فراخوان و گزینش و مصاحبه خادمین گرامی خواهند نمود لذا از تماس و یا مراجعه غیر ضروری خودداری فرمائید.)
,
 
,
- در مرحله گزینش و مصاحبه، اطلاعات مندرج در پرونده ها و ... بررسی می شود. لذا در صورت نقصان پرونده ( اعم از عدم درج عکس، پرننمودن گزینه ها وجدولهای مندرج در سایت و یا درج اطلاعات ناقص و غلط ) پرونده خادمی ابطال می شود. لذا داوطلبین گرامی باید توجه داشته باشند، در صورت درج اطلاعات ناقص و .. تا زمان گزینش آن را کامل نمایند.
,
 
,
- داوطلبین گرامی در هنگام مراجعه جهت مصاحبه و تکمیل پرونده، فرم معرفی روحانی-پاسدار را تکمیل نموده و به همراه داشته باشند. (طبق هماهنگی های انجام گرفته با مسئولین ذیربط، فرم تائید سلامت پزشکی در صورت صلاحدید مسئول محترم گزینش و کمیته خادمین استان، باید تکمیل گردد و لذا داوطلبین از مراجعه به بهداریها و درمانگاهها بدون هماهنگی با کمیته خادمین در استان خودداری فرمایند.)
,
 
,
- نتیجه گزینش و مصاحبه در پروفایل داوطلبین درج می شود و داوطلبینی که پیام پذیرش نهایی را از کمیته مرکزی خادمین دریافت می کنند، به کسوت خادم افتخاری شهدا نائل آمده و جهت انجام ماموریتها و برنامه های مختلف خادمی شهدا فراخوان می شوند. (در طول سال و به تناسب طرحهای ملی و استانی، از خادمین داوطلب جهت شرکت در برنامه های مختلف خادمی و یا اعزام به مناطق عملیاتی استفاده خواهد شد.)
,
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس  www.khademin.koolebar.ir  و یا اینجا را کلیک نمایند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه