اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

70 موسسه قرآنی در ماه مبارک به آموزش و تلاوت قرآن می پردازند

70 موسسه قرآنی در ماه مبارک به آموزش و تلاوت قرآن می پردازند
معاون فرهنگی-اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در طول ماه مبارک رمضان 70 موسسه قرآنی به آموزش و تلاوت قرآن خواهند پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد در گفتگو با خبرنگار پاک پرس، درباره برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه پر برکت 70 موسسه قرآنی نسبت به آموزش و تلاوت قرآن خواهند پرداخت همچنین در مساجد استان نیز روزه داران به تلاوت قرآن می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

 معاون فرهنگی-اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: در هر یک از شهرستانهای استان یک مسجد به صورت محوری به تلاوت قرآن می پردازد و در کرمانشاه نیز مسجد جامع مجری این امر است که به طور زنده از صدا و سیمای مرکز استان پخش می شود.

,

حجت الاسلام فتح الهی نژاد عنوان کرد: در دهه آخر این ماه مبارک نیز مراسم اعتکاف در تعدادی از مساجد استان برگزار می شود که در شهرستان کرمانشاه مسجد جامع و بروجردی مجری است.

,

وی همچنین به برگزاری مراسم احیای شب های قدر در مساجد استان توسط ائمه جماعات و خطبای مدعو و نیز مداحان اهل بیت(ع) اشاره کرد.

,

حجت الاسلام فتح الهی نژاد خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدامات اصلی این سازمان ساماندهی اعزام مبلغین است که در این میان 500 مبلغ از قم و سایر استانها به کرمانشاه اعزام می شوند که علاوه بر ایراد سخنرانی، برپایی نماز جماعت، برپایی محافل قرآنی، حلقه های معرفتی و پاسخ به شبهات می پردازند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

                              

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه