اخبار داغ

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان خبر داد؛

آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اوّل ابتدایی از صبح امروز/ مدارس تنها حق دریافت هزینه بیمه و کتاب را دارند

آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اوّل ابتدایی از صبح امروز/ مدارس تنها حق دریافت هزینه بیمه و کتاب را دارند
دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان مقطع پایه اول ابتدایی از صبح امروز در سراسر استان گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۸ هزار پایه اولی وارد مدارس استان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از زنجانم علی محمدی اظهار داشت: ثبت نام از دانش آموزان پایه اول ابتدایی از امروز آغاز و تا پایان مردادماه ادامه دارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان با بیان اینکه مدارس حق دریافت مبالغی غیر از مبلغ بیمه و هزینه کتاب را ندارند ، ابراز کرد: مبلغ ۷۵ هزار ریال پول بیمه و ۱۴۳ هزار ریال هزینه کتاب در زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول اخذ می شود و دریافت سایر مبالغ توسط مدارس قانونی نیست.

,

 

,

*ثبت نام موقت از متقاضیان ورود به مدارش شاهد تا سوم خردادماه سالجاری

, *ثبت نام موقت از متقاضیان ورود به مدارش شاهد تا سوم خردادماه سالجاری,

وی با ابراز اینکه پیش ثبت نام دانش آموزان برای مدارس شاهد از طریق سامانه “سجا” صورت می گیرد، عنوان کرد: ثبت نام موقت از متقاضیان تا سوم خردادماه سالجاری انجام شده و تا ۱۵ خردادماه در صورت کسب امتیاز لازم ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد قطعی و پرونده آنها تکمیل می شود

,

دبیر ستاد ثبت نام استان زنجان زمان ثبت نام سایر دوره های تحصیلی را پس از پایان امتحانات دانست و گفت: دانش آموزان در اولین فرصت با مراجعه به مرکز آموزشی می توانند اقدام به ثبت نام کنند که زمان ثبت نام نیز تا پایان مرداد ماه خواهد بود.

,

محمدی با بیان اینکه میزان سهمیه مدارس در پایه های هفتم و دهم مشخص شده است، افزود: ثبت نام از متقاضیان نیز بر اساس سهمیه ابلاغی به مدارس انجام می شود.

,

 

,

*میزان شهریه دریافتی مدارس غیر انتفاعی متغییر و بر حسب عملکردشان خواهد بود

, *میزان شهریه دریافتی مدارس غیر انتفاعی متغییر و بر حسب عملکردشان خواهد بود,

وی با اشاره به درجه بندی مدارس غیر انتفاعی استان ابراز کرد: مدارس غیر انتفاعی بر اساس شاخص هایی درجه بندی شده اند ومیزان شهریه دریافتی در این مدارس نیز بر حسب درجه بندی صورت گرفته انجام می شود که در این رابطه میزان شهریه دریافتی مدارس متغییر و بر حسب عملکردشان خواهد بود.

,

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان تاکید کرد: مدارس غیر انتفاعی ملزم به نصب شهریه های دریافتی در رویت دانش آموزان و اولیای آنها هستند که از سال جاری نیز سامانه مشخصی در کشور به این امر اختصاص یافته است.

,

محمدی با اشاره به شماره های تماس برای اعلام شکایت در خصوص تخلفات ثبت نامی مدارس ابراز کرد: شماره تماس های ۳۳۱۳۳۴۳۷، ۳۳۱۳۳۴۴۰، ۳۳۱۳۳۴۴۱، ۳۳۱۳۳۴۵۲ و نیز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۴۴۲۴۴ آماده دریافت شکایتهای مردمی است که در اسرع وقت به شکایتها پاسخ داده می شود.

,

وی بیشترین کمبود مدارس را در شهرکهای اقماری بویژه در مسکن های مهر استان دانست و تاکید کرد: متاسفانه هیچگونه فضای آموزشی برای شهرکهای ثمین، کوی خرداد، شهرک پونک و آپارتمانهای رضوان گلشهر پیش بینی و ساخته نشده است که بیشترین کمبود مدارس را نیز در این مناطق داریم.

,

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان با بیان اینکه در مناطقی که کمبود مدارس داریم دانش آموزان به مدارس سایر مناطق ارجاع داده می شوند که در این راستا دانش آموزان گلشهر به مدارس شهرک اندیشه، دانش آموزان ساکن در پونک به مدارس شهر ک بهارستان و دانش آموزان کوی خرداد و ثمین به مدارس کوی فرهنگ ارجاع داده می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه