اخبار داغ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت خبر داد:

انجام 285 مورد بازرسی از اصناف پلدشت

انجام 285 مورد بازرسی از اصناف پلدشت
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت گفت: ماه گذشته ۲۸۵ مورد گشت نظارت و بازرسی از صنوف صورت گرفته و تعداد ۶ فقره پرونده تخلف به ارزش ۵ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۸۰۰ ریال تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآرازسسی،یوسف هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی ۱ ماه اخیر گفت: ماه گذشته ۲۸۵ مورد گشت نظارت و بازرسی از صنوف صورت گرفته و تعداد ۶ فقره پرونده تخلف به ارزش ۵ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۸۰۰ ریال تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

وی در خصوص تخلفات صورت گرفته تصریح کرد: عدم درج قیمت بر روی محصول، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی بیشترین نوع تخلفات را به خود اختصاص داده است.

,

 

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت با اشاره به گشت های مشترک با سایر ادارات مرتبط افزود: در این مدت ۴ مورد گشت مشترک با ادارات مرتبط صورت گرفت که در آن ۸ هزار و ۷۵۴ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده است.

,

 

,

به گفته وی ۷۶ مورد اقلام آرایشی و بهداشتی به ارزش ۴۳ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۵۰۰ ریال کشف و پس از تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

,

 

,

هاشمی با اشاره به کشف ۶۰ کیسه آرد یارانه ای توسط بازرسان گفت: آردهای کشف شده به منظور پخت و تشویق به نانوایانی که تاکنون تخلفاتی نداشته و همکاری خوبی با بازرسان داشتند تحویل داده شد.

,

 

,

وی با اشاره به اقدامات بازرگانی داخلی تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۱ مورد پروانه کسب صنفی صادر و ۷۵ مورد آموزش به صنوف و صدور اخطار به واحدهای بدون پروانه کسب برای اخذ پروانه کسب انجام گرفت.

,

 

,

به گفته وی اقدامات صورت گرفته در حوزه بازرگانی خارجی شامل صدور ۵۵ مورد کارت پیله وری و تمدید ۷۲ جلد، صدور ثبت آماری واردات به تعداد ۲۴۷ فقره و به ارزش ۸۱۵ هزار و ۳۴۴ دلار است.

,

 

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت در ادامه افزود: صدور ثبت آماری صادرات به تعداد ۷ فقره به ارزش ۲۰۰ هزار دلار برای تجار منطقه و تایید تعداد ۱۵ فقره کارت مرز نشینی گوشه ای دیگر از اقدامات طی ماه اخیر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه