اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید خدابنده:

شهدا و ایثارگران،قهرمانان واقعی مرز و بوم ایران اسلامی / میقات صالحین در قیدار برگزار شد+تصاویر

شهدا و ایثارگران،قهرمانان واقعی مرز و بوم ایران اسلامی / میقات صالحین در قیدار برگزار شد+تصاویر
رئیس بنیاد شهید خدابنده در دیدار با ایثارگران عملیات بیت المقدس گفت: شجاعت شهدا و رزمندگان مثال زدنی است چون آنها قهرمانان واقعی مرز و بوم ایران اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،امروز به مناسبت هفته ایثار و مقاومت رئیس و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده با خانواده‌های گرانقدر شاهد و ایثارگر حاضر در عملیات بیت المقدس، دیدار کرده و این فتح عظیم را به آنان تبریک گفتند.
در این دیدار علی منصوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده ایثار و خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان را ستودنی دانست و اظهار کرد: آرامش و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران مدیون  خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان است پس راه آنان باید ادامه پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه راه ایثارگران همیشه ادامه دارد، بیان کرد: شجاعت شهدا و رزمندگان مثال زدنی است چون آنها قهرمانان واقعی این مرز و بوم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,
,
,

رئیس بنیاد شهید خدابنده در رابطه به خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مختص به گروه خاصی نیست و همه مردم ایران باید قدردان این عزیزان باشند.

,


منصوری عنوان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نماد صبر و مقاومت و الگویی از ایثار و فداکاری هستند.

,
,

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان و هدایت‌های مدبرانه ولایت است و باید پاسدار خون آنها و حافظ اصول و ارزش‌های شهدا و امام شهیدان (ره) باشیم افزود: امروز الگوی تمام عیارجامعه اسلامی کرامت نفس وصبرخاندان معظم شهداء است و وظیفه همه مسئولان جامعه و ایثارگران و رزمندگان و بازماندگان هشت سال دفاع مقدس انتقال ارزشهای بجامانده از شهداء به نسل جوان است

این مسئول افزود: نسل جوان باید با درک صحیح دوران دفاع مقدس، بدانند که جوانان ایرانی چگونه از اسلام و انقلاب و کشور دفاع کرده و اگر آنها نبودند، امنیت و استقلال و آزادی امروز وجود نداشت.

,
,
,

امروز همچنین به مناسبت هفته ایثار و مقاومت برنامه میقات صالحین در شهر قیدار با حضور حلقه های صالحین برگزار شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه