اخبار داغ

طارمی به رکورد برهانی رسید

طارمی به رکورد برهانی رسید
طارمی با از دست دادن پنالتی در بازی برابر لخویا به رکورد از دست دادن پنالتی آرش برهانی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، مهدی طارمی به رکورد آسیایی آرش برهانی در خراب کردن پنالتی ها رسید. حالا هر دو نفر، جزو مردانی هستند که دو ضربه پنالتی را هدر داده اند. البته درباره برهانی، این اتفاق در یک فاصله زمانی 5 ساله رخ داد ولی برای طارمی در کمتر از یک ماه. بهترین گلزنان استقلال و پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر، در آسیا هم کارنامه مشابهی در خراب کردن دو پنالتی از 3 ضربه داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی طارمی

,

3 بار پشت ضربات پنالتی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ایستاده و دو بار آنها را خراب کرده است. اولین ضربه اش برابر النصر عربستان تبدیل به یک گل حیثیتی شد ولی طارمی، دو پنالتی بعدی اش را برابر تیمهای قطری الریان و لخویا از دست داده است. همه پنالتی های او در ورزشگاه آزادی بوده.

,

آرش برهانی

,

اولین بار برابر الجزیره امارات موفق به باز کردن دروازه حریف نشد. پنالتی برهانی گل شد ولی روشن ایرماتوف ازبک به دلیل ورود بازیکنان استقلال به محوطه جریمه، رای به تکرار ضربه داد ولی این بار برهانی مغلوب شد. برهانی 5 سال بعد، این بار برابر الریان موفق به گل کردن پنالتی نشد. ضربه اش را دروازه بان حریف برگشت داد و خودش در ریباند تا توپ را کنترل کند، موقعیت از دست رفت. برهانی یک بار از روی نقطه پنالتی برای استقلال در لیگ قهرمانان گل زده که برابر الریان بوده است. تمامی ضربات پنالتی برهانی هم در ورزشگاه آزادی رقم خورده.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه