اخبار داغ

گزارش خبری/

سپرده گذاران موسسات مالی آرمان و توسعه در بوشهر دست به دامان فرماندار شدند+ تصاویر

سپرده گذاران موسسات مالی آرمان و توسعه در بوشهر دست به دامان فرماندار شدند+ تصاویر
جمع زیادی از سپرده گذاران دو موسسه مالی آرمان و توسعه صبح امروز در یک حرکت گسترده و اعتراضی مقابل دادگستری و فرمانداری بوشهر تجمع کردند و خواستار برگرداندن سپرده های خود توسط این دو موسسه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ ماهها خبر از بحران در موسسات مالی سراسر کشور و تجمع گسترده سپرده گذاران این موسسات به گوش می رسد و روز به روز به دیگر نقاط کشور کشیده می شود و سپرده گذارن دست از همه جا کوتاه به ناچار تجمع های اعتراضی راه می اندازند تا شاید کسی به این مشکل آنها رسیدگی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛, ماهها خبر از بحران در موسسات مالی سراسر کشور و تجمع گسترده سپرده گذاران این موسسات به گوش می رسد و روز به روز به دیگر نقاط کشور کشیده می شود و سپرده گذارن دست از همه جا کوتاه به ناچار تجمع های اعتراضی راه می اندازند تا شاید کسی به این مشکل آنها رسیدگی کند.,

بحران مالی در این موسسات و مسدود شدن حساب های مردم درحالی ادامه دارد که مسئولان بانک مرکزی وعده حل مشکلات و تعیین تکلیف تعاونی های ادغامی در این موسسه را به مردم داده اند ولی عملا هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

, بحران مالی در این موسسات و مسدود شدن حساب های مردم درحالی ادامه دارد که مسئولان بانک مرکزی وعده حل مشکلات و تعیین تکلیف تعاونی های ادغامی در این موسسه را به مردم داده اند ولی عملا هنوز هیچ کاری انجام نشده است.,

به دنبال انتشار خبر ورشکستگی دو موسسه توسعه و آرمان در بوشهر  و مسدود شدن حساب های سپرده گذاران، آنها جلوی درب این دو بانک دست به تجمع زدند و خواستار خارج کردن حساب سپرده خود از بانک شدند ولی مسئولان بانکی به اعلام اینکه هیچ مشکلی برای حساب های شما اتفاق نیفتاده وعده روزهای بعد را برای پس دادن سپرده ها به آنها داده اند.

,

گویا چند روز بعد این دو موسسه مذکور بدون اطلاع قبلی مشتریان و اینکه حسابی به آنها پس بدهند درب شعب خود را بسته اند و هیچ دیگر فرد یا مسئولی برای پاسخگویی به مردم حاضر نشد.

,

, ,

به ناچار این سپرده گذاران مالباخته که از گروه ها و اقشار مختلف از جمله کارگر، کاسب، کارمند، زن بی سرپرست و ... وجود داشتند دست به دامان قوه قضائیه و سپس فرمانداری بوشهر شدند تا بلکه برای آنها کاری انجام دهند.

,

, ,

صبح امروز بیش از صدها نفر از این سپرده گذاران ابتدا جلوی دادگستری و سپس فرمانداری بوشهر دست به تجمع اعتراضی زدند و خواستار کمک از مسئولان برای برگرداندن سرمایه خود شدند.

,

گفته می شود هر کدام از این افراد مبلغی از 10 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان در این موسسات سپرده گذاری کرده بودند.

,

آرمان یکی از این افراد سپرده گذار به خبرنگار گام نیوز گفت: 60 میلیون تومان پول را که حاصل سالها تلاش و کار کارمندی بود در این موسسه سپرده گذاری کردم و کلی بدهی و اجاره و مشکلات خانوادگی دارم که اگر این پول را از دست بدهم کل زندگیم نابود می شود.

,

خانم جوان دیگری که  50 میلیون در موسسه آرمان داشته است، می گوید: من و مادر همسرم برای گرفتن وام در اینجا سپرده‌گذاری کرده بودیم ولی اکنون همه دارایی هایمان رفته و دیگر نمیتوانیم به هیچ کس و هیچ بانکی اعتماد کنیم.

,

, ,

حال این تجمع کنندگان که رفته رفته بر جمعیت آنها افزوده می شد خواستار رسیدگی و پاسخگویی شفاف مسئولان ذیربط به مشکلات خود بودند ولی تا کنون هیچ مسئول برای پاسخگویی در جمع آنها حاضر نشده است.

,

قابل توجه که موسسه آرمان در اواخر سال گذشته با اطلاع‌ رسانی وسیع اعلام کرد که پرونده این موسسه با موسسه توسعه برای ادغام به شورای پول و اعتبار رفته است اما با عکس العمل بانک مرکزی مواجه شد و مسئولان بخش‌های نظارت بر موسسات و امور اداری اداره مجوزها بانک مرکزی آن را تکذیب کردند.

,

انتهای پپام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه