اخبار داغ

گزارشی از بلاتکلیفی سپرده گذاران موسسه توسعه؛

سپرده گذاران موسسه توسعه در مقابل فرمانداری بروجرد تجمع کردند

سپرده گذاران موسسه توسعه در مقابل فرمانداری بروجرد تجمع کردند
صبح امروز یکشنبه جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند و خواستار پرداخت همه سرمایه خود از این موسسه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد طی چند روز گذشته و با اعلام خبرهایی از موسسه توسعه شاهد تجمعات و  اعتراض هایی از سوی سپرده گذاران در استان لرستان، برخی دیگر از استانها و شهرستان ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بازتاب بروجرد,  بازتاب بروجرد,  طی چند روز گذشته و با اعلام خبرهایی از موسسه توسعه شاهد تجمعات و  اعتراض هایی از سوی سپرده گذاران در استان لرستان، برخی دیگر از استانها و شهرستان ها هستیم.,

 

,

سپرده گذارانی که بابت سرمایه ای که در این موسسه قرارداده اند نگران هستند و چند روز است تنها وعده هایی می شنوند که گویا نگرانی آنها را چند برابر می کند.

,

 

,

تجمع

, تجمع,

 

,

در پی این اعتراض ها و تجمعات بود که برخی از مسئولین فقط به سپرده گذاران می گویند صبر کنید تا مشکل حل شود اما چند روز می گذرد و خبری از حل مشکل نیست که نیست.

,

 

,

هر روز که می گذرد شاهد حضور بیشتری از اعتراض سرمایه گذاران در جای جای شهر هستیم به طوری که چند روز پیش در بروجرد بسیاری از سپرده گذاران در مقابل شعبه این موسسه تجمع و خواستار دریافت سپرده خود شدند اما تنها با درهای بسته روبرو شدند.

,

تجمع

, تجمع,

در حالی که روز گذشته در یکی از شعب این موسسه در بروجرد بخش اندکی از سرمایه سپرده گذاران را پرداخت کرد اما سپرده گذاران خواستار پرداخت همه سرمایه خود بودند.

,

 

,

این امر موجب شد تا صبح امروز جمعی از سپرده گذاران این موسسه در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کنند تا شاید کسی به مشکلات آنها توجهی کند.

,

 

,

گویا بعد از تجمع سپرده گذاران از روسای بانک ها در بین این افراد حاضر شده و گفته اند فقط صبر کنید و به زودی این مشکل حل می شود و علت به وجود آمدن این مشکل را تغییر مدیریت و جابجایی اعلام کرده اند.

,

 

,

اما سپرده گذاران تنها خواسته شان دریافت سرمایه از این موسسات است و تا کنون این مشکل حل نشده است.

,

 

,

به گزارش بازتاب بروجرد در شهر بروجرد نیز از همان روز اعلام خبر ورشکستی این موسسه اعتراض و تجمع ها ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه