اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

کاپیتولاسیون شرافتمندانه تر از قرارداد۲۰۳۰ است/مجلس نباید اجازه می داد کار به اینجا برسد

کاپیتولاسیون شرافتمندانه تر از قرارداد۲۰۳۰ است/مجلس نباید اجازه می داد کار به اینجا برسد
کارشناس مسائل سیاسی خدابنده ای گفت: اگر قرارداد۲۰۳۰ را با قرارداد کاپیتولاسیون در اوائل انقلاب مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که قرارداد کاپیتولاسیون شرافتمندانه تر از قرارداد۲۰۳۰ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عسکر علی اسکندری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: اگر قرارداد۲۰۳۰ را با قرارداد کاپیتولاسیون در اوائل انقلاب مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که قراداد کاپیتولاسیون شرافت مندانه تر از قرارداد۲۰۳۰ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

وی افزود: مفاد و بندهای این قرارداد شوم به قدری ننگین است که انسان در محافل عمومی شرم می کند درباره آن سخن بگوید حال چگونه برخی از افراد آن را امضا کرده و مصوب کرده اند و البته ابلاغ و اجرا می کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی خدابنده ادامه داد: بر اساس مفاد این قرارداد به فرزندان ما در مدارس ابتدائی(کلاس دوم ابتدائی)مسائل جنسی آموزش داده می شود تا زمانی که به سن بلوغ می رسند آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشند و این به معنای ترویج مسائل جنسی در بین دانش آموزان است.

,

 

,

*دکترین اومانیستی، بیانگر دیدگاه تنوع فرهنگی و مذهبی

, *دکترین اومانیستی، بیانگر دیدگاه تنوع فرهنگی و مذهبی, *دکترین اومانیستی، بیانگر دیدگاه تنوع فرهنگی و مذهبی,

وی افزود: در بندهائی از این مفاد ننگین عنوان شده است که کلماتی از قبیل شهادت،جهاد،صبر و استقامت،عزاداری برای امام حسین(ع)که محتوای خشونت برای کشور و منطقه دارد از کتاب های درسی حذف شود.

,

اسکندری ادامه داد: طبق این سند همه اطلاعات معلمانی که مسائل جنسی را به دانش آموزان آموزش می دهند در اختیار افراد بیگانه قرار می گیرد و این کار به معنای این است که عملا جاسوس آنها در کشور خودمان باشیم.

,

وی افزود: بر اساس این سند احترام به رفتارهای متفاوت و همجنسگرائی قانونی تلقی می شود و کشورهای بیگانه عدم قانونی بودن آن را در ایران مورد محاکمه قرار می دهند و بحث کدخدای جهان یعنی آمریکا و صهیونیسم را به میان می کشند.

,

اسکندری ادامه داد: این قرارداد ملزم می کند که ما گزارش سالانه ای مانند میزان قرار دادن اینترنت بدون فیلتر در اختیار بانوان را در اختیار کشورهای بیگانه قرار دهیم .

,

وی افزود: دکترین اومانیستی همان دیدگاه تنوع فرهنگی و مذهبی است و قرارداد۲۰۳۰ ترور شخصیت ها را به دنبال دارد و کشورهای بیگانه ما را به عنوان تروریسم به جهان معرفی کرده اند در حالی که ایران خود قربانی تروریست است.

,

 

,

*قرارداد ۲۰۳۰ اخلاق زدائی می کند

, *قرارداد ۲۰۳۰ اخلاق زدائی می کند, *قرارداد ۲۰۳۰ اخلاق زدائی می کند,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه  این قرارداد اخلاق زدائی می کند افزود: این که رئیس جمهور عنوان می کند که اطلاعات غلط درباره این قراداد به رهبری داده اند و رهبر از آن بی اطلاع است درست نیست بلکه قرارداد۲۰۳۰امضا شده بود و ابلاغ نیز شده و در حال اجرا بود که سخنان رهبری پرده از آن برداشت.

,

وی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس با کمک اصل شورای عالی انقلاب فرهنگی جلوی اجرا شدن این قرارداد را گرفت ادامه داد: مجلس باید به گونه ای اقدام می کرد که کار به اینجا نمی رسید.

,

اسکندری اضافه کرد: رهبری ناخدای کشتی انقلاب است و در رأس دنیای اسلام قرار دارد و مایه گذاشتن از ایشان در این قبیل مسائل کار شایسته ای نیست و امید است دیگر شاهد اینچنین افعال مخفی و کارهای موازی با  آن نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه