اخبار داغ

عضو هیئت نظارت انتخابات شورای شهر طرقبه:

تخلفات در نتیجه انتخابات شورای طرقبه تأثیر چشمگیری نداشت/ برخورد با تخلفات برخی شعب اخذ رأی

تخلفات در نتیجه انتخابات شورای طرقبه تأثیر چشمگیری نداشت/ برخورد با تخلفات برخی شعب اخذ رأی
عضو هیئت نظارت انتخابات شورای شهر طرقبه گفت: چنانچه به این نتیجه برسیم که افراد غیربومی در انتخابات شورای شهر طرقبه رأی داده اند از راه های قانونی، از طریق ابطال آرای کاندیدا و حتی ابطال صندوق با نظر جمع بندی هیئت نظارت برخورد خواهیم داشت تا در دوره‌های آینده چنین اقداماتی را شاهد نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین موسوی‌نژاد طرقبه عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر طرقبه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی طرقبه‌نیوز، ضمن تقدیر از مشارکت بالای مردم شهرستان طرقبه شاندیز و حضور پرشور در انتخابات اظهار کرد: در شهر طرقبه به دلیل مجاورت با کلان شهر مشهد برخی از کاندیداها، هر دوره با توجه به وضعیت خوب برای سرمایه‌گذاری در شهرستان برنامه‌ریزی‌هایی برای ورود به مدیریت شهری طرقبه می‌کنند و در این راستا قصد استفاده از از آرای غیربومی را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: یکی از وظایف هیئت نظارت بر انتخابات به عنوان مجموعه‌ای بی‌طرف در شهرستان، این است که اقداماتی صورت گیرد تا از حقوق افراد بومی شهرستان صیانت شود و از ارائه آرای افراد غیربومی به کاندیداهای شوراهای شهر جلوگیری شود.

,

 

,

عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای شهر طرقبه با بیان اینکه در این راستا هیئت اجرایی، نمایندگان فرمانداران در شعب اخذ رأی مساعدت خوبی داشتند گفت: تا حدود زیادی با موضوع رأی دادن به کاندیداها توسط افراد غیر بومی شهرستان بر اساس قانون شناسایی و برخورد شد.

,

 

,

وی ضمن اشاره به دریافت گزارشاتی از برخی شعب اخذ رأی که افراد غیر بومی رأی داده‌اند افزود: در حال بررسی موضوع هستیم و چنانچه به این نتیجه برسیم که افراد غیربومی در انتخابات شورای شهر طرقبه رأی داده اند از راه های قانونی، از طریق ابطال آرای کاندیدا و حتی ابطال صندوق با نظر جمع بندی هیئت نظارت برخورد خواهیم داشت تا در دوره‌های آینده چنین اقداماتی را شاهد نباشیم.

,

 

,

موسوی نژاد با اعلام این مطلب که در مهلت قانونی این جمع‌بندی صورت می‌گیرد و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید تصریح کرد: گزارشات تخلفات در صندوق‌هایی با حضور افراد بومی کمتر بوده اما در صندوق‌های همجوار شهر مشهد و مشارکت افراد غیربومی گزارشات تخلفات داشته‌ایم که در حال گردآوری مستندات مربوطه هستیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: البته با فعالیت ناظران صندوق‌ها از مشارکت افراد غیربومی در انتخابات شورای اسلامی شهر ممانعت به عمل آمد اما گفتنی است تخلفات صورت گرفته تأثیر چشمگیری در نتیجه انتخابات نداشته ولی بایستی از حقوق افرادی که در زمینه انتخابات صادقانه فعالیت داشتند و همچنین از رأی مردم دفاع شود، بر همین اساس برخوردهایی با تخلفات برخی شعب اخذ رأی شهر طرقبه در دستور کار هیئت نظارت بر انتخابات است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه