اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی سرپلذهاب خبر داد:

آمادگی مراکز خرید سرپلذهاب جهت خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان

آمادگی مراکز خرید سرپلذهاب جهت خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان
مدیر جهاد کشاورزی سرپلذهاب از آمادگی بیش از ۸ مرکز خرید شهرستان جهت خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پورمراد جانی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ازانجام تمهیدات لازم برای خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خبر داد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته مراکز غله، آرد میخ بر، آرد شیناکور، گندم مزار فلاحی، تعاونی روستایی، سرپل سرقلعه و همچنین دو مرکز خرید بذر شرکت دودانه دهقانان و بذر گسترده قره بلاغ سرپل ذهاب برای این امر تجهیز و آماده سازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: پیش بینی می شود بیش از 10هزار تن گندم مازاد بر نیاز در این مراکز و کمیسیون خرید از کشاورزان شهرستان سرپل ذهاب خرید شود.

,

 

,

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان با بیان اینکه کل سطح اراضی کشاورزی آبی و دیم شهرستان بیش از 44 هزار هکتاراست، افزود: از این مجموع 28هزارهکتار به سطح اراضی دیم و 16 هزار هکتار به اراضی آبی اختصاص یافته است .

,

 

,

جانی بیان داشت: برداشت گندم از اراضی این شهرستان از اوایل خرداد ماه آغاز شده است و از مجموع اراضی زیر کشت، 33هزار هکتار زیر پوشش گندم دیم و آبی و ۲ هزارو 900هکتار زیر کشت جو است.

,

 

,

وی تاکید کرد: کشاورزان باید جهت دریافت رسید تحویل، ثبت در سامانه و ارسال لیست به بانک کشاورزی و پرداخت بموقع پول گندم با مراجعه به شرکت غله و خدمات بازرگانی سرپلذهاب مدارکی شامل شماره حساب بانک کشاورزی ، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، شماره همراه کشاورز، معرفی نامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و میزان گندم تحویلی به همراه داشته باشند.

,

 

,

سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت، دارای 44 هزار هکتار اراضی کشاورزی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه