اخبار داغ

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان هیرمند:

مدافعین حرم یادگاران نسل طلایی جبهه های جنگ هستند

مدافعین حرم یادگاران نسل طلایی جبهه های جنگ هستند
مهدی حدادی گفت: امروزه خانواده های شهداء می توانند در راستای فرهنگ رشادت و شهادت موثر واقع شوند و با بیان خاطرات شهداء جوانان را به همان فرهنگ زیبا و اسلامی نزدیک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه بخشدار قرقری از خانواده های شهید شمال شهرستان دیدار به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

در این دیدار مهدی حدادی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هیرمند خانواده شهداء را میراثی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروزه نعمت آرامش و امنیت را مدیون شهداء و جانبازان دفاع مقدس هستیم.

,

وی افزود: امروزه نیز خانواده هایی از نسل طلایی جنگ تحمیلی به یادگار مانده اند که از جان فرزندانشان می گذرند و  با اعزام به مناطق سوریه و عراق در راستای دفاع از مرزهای میهن جان را فدا می کنند.

,

حدادی تصریح کرد: امروزه خانواده های شهداء می توانند در راستای فرهنگ رشادت و شهادت موثر واقع شوند و با بیان خاطرات شهداء جوانان را به همان فرهنگ زیبا و اسلامی نزدیک کنند.

,

اردشیر ارباب زهی بخدشار بخش قرقری شهرستان هیرمن نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: سرکشی از خانواده شهداء کوچکترین وظیفه هر یک از مسئولین است.

,

وی افزود: امروزه هر مسئولی که به جایگاهی در این نظام رسیده است خود را باید مدیون خون شداء و رشادت آنها در جبهه های دفاع مقدس بداند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه