اخبار داغ

رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه:

امام(ره) در عرصه بین‌الملل، لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشید

امام(ره) در عرصه بین‌الملل، لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشید
رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه گفت: شخصیت و مدیریت امام(ره) در عرصه بین الملل موجب به چالش کشیدن لیبرال دموکراسی در غرب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمیدرضا ترقی در گفتگوبا مشهد پیام،اظهار کرد:شخصیت امام (ره) برای ملت ایران و جهان امروز به اندازه‌ای روشن و تبیین شده است که ایشان را تبدیل به الگویی برای تمام مردم و کشورهای آزادی خواه جهان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام،,

 

,

وی تصریح کرد: نقش مهمی که امام (ره) در تحولات سیاسی جهان و منطقه داشتند موجب شد اسلام از انزوا خارج و به یک تئوری موفق برای اداره کشورهای اسلامی تبدیل شود.

,

 

,

 رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه با اشاره به مواضع امام در طول حیات زندگی‌شان، افزود: مواضع امام در طول حیاتشان نشان دهنده رهبری و مدیریت کارآمد در عرصه بین الملل و به چالش کشیدن لیبرال دموکراسی غرب بوده است.

,

 

,

ترقی با اشاره به رهبری مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام، گفت: بعد از ارتحال امام در طی سال‌های 68 تا امروز، آیت الله خامنه‌ای بعنوان خلفی صالح بعنوان رهبری انقلاب اسلامی برگزیده شدند.

,

 

,

وی تصریح کرد: ایشان با روحیه و با نشاط تمام راه امام را ادامه دادند و توانستند جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران را به بهترین موقعیت در عرصه بین الملل ارتقا بخشند.

,

 

,

رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه افزود: آیت الله خامنه‌ای یک ادیب و دانشمند درعرصه‌های علمی، ادبی، هنری و یک مجتهد تمام عیار در جامعه اسلامی هستند و ابعاد معرفتی و تسلط کامل بر مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ایشان را به یک شخصیت بزرگ در جهان اسلام تبدیل کرده است.

,

 

,

ترقی در پایان گفت: رهبری و امامت مقام معظم رهبری زبان زد تمام کارشناسان و تحلیل‌گران بین المللی است، امروز دوست و دشمن به رهبری ایشان در جهان اسلام ایمان دارند و امروز بعنوان رهبر جهان اسلام در تمامی کشورهای منطقه و جهان مطرح هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه