اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

اقتصاد دانهای ما در بحث مشکلات اقتصاد ما مانده اند

اقتصاد دانهای ما در بحث مشکلات اقتصاد ما مانده اند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنرانان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به سراغ حاشیه ها نروند و صدا سیما نیز این سخنرانی ها را سانسور نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو حجت الاسلام امان اله حسینی صدر در جلسه هماهنگی سالروز ارتحال امام خمینی(ره)  گفت: امام خمینی (ره)  عزت و افتخار ماست  و اصل ولایت فقیه که مهمترین میراث و ثروتی است که امام بر جای گذاشته است باید اثبات شده و اندیشه و خط امام نیز باید تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

وی با بیان اینکه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) صرفا برگزاری مراسم نباشد، گفت:  باید به گفته های امام راحل عمل کنیم و مکتب امام(ره) را تبیین کنیم همچنین در سخنرانی هایی که در این مراسمات برگزار می شود انتظا داریم سخنرانان به سراغ حاشیه ها نروند و حاشیه ای صحبت نکنند و برخی اوقات نیز صدا و سیما سخنرانی ها را سانسور می کند در حالی که  باید واقعیت هایی که گفته می شود پخش شود.

,

حجت الاسلام حسینی صدر  عنوان کرد: رهبر ما مظلوم است و به فرامینی که عنوان می کنند عمل نمی شود، اگر مسئولان ما به فرامین رهبری اطاعت کنند مردم با مشکلات کمتری رو به رو خواهند بود مشکل ما آنجاست که به این فرامین عمل نمی شود و هر فردی برای خودش سیاستی دارد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امام مکتب و اندیشه ای دارد که یکی از آنها استکبار ستیزی است رهبر انقلاب نیز در همین مورد فرموده اند که ما نباید به بیرون نگاه داشته باشیم نگاه ما باید به درون باشد.

,

اقتصاد دانهای ما در بحث مشکلات اقتصاد ما مانده اند

, اقتصاد دانهای ما در بحث مشکلات اقتصاد ما مانده اند , اقتصاد دانهای ما در بحث مشکلات اقتصاد ما مانده اند ,

وی تصریح کرد: در مسئله اقتصاد  که مسئله ای بسیار مهم است و عدم توجه مسئولان به آن باعث شده است که مردم ما دچار مشکلاتی از جمله بیکاری و رکود شوند اقتصاد دانهای ما در بحث مشکلات اقتصاد ما مانده اند .

,

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: از همه مسئولان انتظار داریم که در بخش های مختلف از جمله مسایل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی به  فرامین رهبری  عمل کنند چرا که اگر در این زمینه به فرامین رهبری عمل شود ما امروز دچار این مشکلات نیستیم.

, حجت الاسلام حسینی صدر افزود: , حسینی صدر افزود: ,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نقش کاربردی ولایت فقیه باید برای مردم بیان شود ادارات ما باید کتاب حکومت اسلامی امام را بدانند و برای مدیران ارشد و پایین تر گفته شود که اندیشه امام چیست و این که صرفا یک مراسم برگزار شود فایده ای ندارد باید نقش و تاثیر ولایت فقیه برای همه بیان شود و همچون مراسم سید الشهدا نباشد که بر سر و صورت می زنم و در آخر نمی دانیم که امام حسین چرا شهید شده است اگر ما می خواهیم مطیع امام خمینی(ره) باشیم باید مطیع رهبر انقلاب باشیم.

,

در انتخابات منتظر فرامین رهبری هستیم

, در انتخابات منتظر فرامین رهبری هستیم, در انتخابات منتظر فرامین رهبری هستیم,

وی اضافه کرد:  در انتخابات نیز مطیع رهبری هستیم  و منتظر فرامینشان هستیم که چه دستوری می دهند و باید از جامعه حزب الله تشکر کرد که در انتخابات گذشته با خودداری و حیا اعتقاد راسخ به جمهوری اسلامی اگر انتقادی هم دارند و داشتند از نظام پشتیبانی می کنند و حاضر نیستند حرکتی کنند که دشمنان اسلام شاد شوند و امامشان ناراحت شود انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه