اخبار داغ

دادستان مرکز مازندران هشدار داد

تعطیلی واحدهای صنفی در صورت تظاهر به روزه‌خواری

تعطیلی واحدهای صنفی در صورت تظاهر به روزه‌خواری
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: در صورت مشاهده روزه‌خواری در هریک از واحدهای صنفی، نسبت به تعطیلی آن واحد طبق ضوابط قانونی اقدام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی، تظاهر به عمل حرام در انظار و اماکن عمومی و معابر، کیفر حبس یا شلاق را در پی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, بلاغ,

وی افزود: به تمامی افرادی که به هر دلیل در انظار عمومی روزه‌خواری می‌کنند اعلام می‌شود برخورد لازم و قاطع از سوی ضابطان قضایی و دستگاه‌های مربوطه با این افراد صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران خاطرنشان کرد: به منظور مراعات شان و حرمت این ماه مبارک لازم است تمام صنوف و واحدهای خدماتی و تجاری همچون سال‌های گذشته با بزرگداشت شعائر اسلامی از ارائه هرگونه خدماتی که موجب تظاهر به روزه خواری را فراهم می‌شود، پرهیز کنند.

جعفری تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف یاد شده در هریک از واحدهای صنفی، نسبت به تعطیلی آن واحد طبق ضوابط قانونی اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: متولیان مساجد با همکاری و تعامل با مسؤولان ذیربط در تأمین نظم، امنیت شهر و تسهیل رفت و آمد مطلوب‌تر به ویژه در شب‌های پرشکوه قدر، پخش صدای بلندگوها را در مراسم به گونه‌ای تنظیم کنند که موجب آسایش سالخوردگان و بیماران فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در پایان گفت: با آرزوی بهبود و سلامتی برای بیماران و افرادی که برای عذر شرعی قادر به روزه‌داری نیستند، انتظار می‌رود از تظاهر به روزه‌خواری دوری کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه