اخبار داغ

گزارش؛

غربت شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی ایلام + تصاویر

غربت شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی ایلام + تصاویر
برخی دانشجویان این دانشگاه با ارسال تصاویری از وضعیت نابسامان مکان مورد نظر شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار ؛ شهدا با پیروی از ولایت و رهبری و نثار خون پاک خود به ایران اسلامی عزت و کرامت بخشیدند و امنیت و ارامش را به نظام جمهوری اسلامی ایران هدیه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

شهدا بدون هیچ ادعایی، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و باعث استقلال و آزادی کشورمان شدند و اینک ما نیز دینی بر گردن خود داریم و آن حفظ و نشر یاد شهدا در بین جامعه بخصوص نسل جوان امروز است.

,

امروز عزتی که نصیب ما شده به برکت ایثار ایثارگران بوده و همه ما می دانیم شهدا خیلی عزت دارند و در همین راستا توجه به یادمان های شهدا بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت باید بعنوان یکی از مهمترین اولویت مسئولان کشور در توجه ویژه و خاص به این رادمردانی است که در راه آزادی و ایستادگی ایراتن اسلامی جانفشانی کردند.

,

دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام که از مدت ها پیش درخواست تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام را داده بود انصافا با برگزاری مراسمی درخور شایسته برای دو شهید گمنام این دانشگاه، با استقبال مناسب گام اول را به خوبی برداشت.

,

برخی دانشجویان این دانشگاه با ارسال تصاویری از وضعیت نابسامان مکان مورد نظر شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار گلایه کردند.

,

دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه عطر وجودی این دو شهید گمنام فضای دانشگاه را مملو از معنویت کرده است معتقدند، وضعیت محل استقرار این دو شهید دارای شرایط مناسبی نیست و باید از چند وقت پیش مورد توجه مسئولان دانشگاه قرار می گرفت.

,

یکی از دانشجویان بیان کرد: اکنون که ما در امنیت و آرامش کامل مشغول کسب علم و دانش و شاهد ترقی در تمامی علوم کشور هستیم نباید از این موضوع غافل شویم که همه اینها از برکات خون پاک این شهدا هستند.

,

یکی دیگر دانشجویان از نبود آب در اطراف محوطه یادمان انتقاد کرد و افزود این وضعیت در شأن شهدایی نیست و ما هرچه داریم از ثمره خون این شهداست.

,

ساخت یادمان شهدای گمنام در دستور کار دانشگاه است

,

"محمدرضا سپهر"، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار، در خصوص یادمان شهدای گمنام دانشگاه گفت: ساختمان آموزشی این دانشگاه مستقر در بانگنجاب در حال توسعه و گسترش بصورت کلی بوده و در این رابطه اقداماتی نیز در خصوص محوطه سازی، جاده سازی و سایر پروژه های عمرانی در حال انجام است.

,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یادمان شهدای گمنام نیز در داخل محوطه بوده لذا ساخت و ساز آن نیز در دستور کار بوده و با سرانجام رسیدن زیرساخت های ساختمان کار یادمان سازی آن نیز آغاز خواهد شد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه