اخبار داغ

دومین روز تجمع سپرده‌گذاران آرمان مقابل استانداری خوزستان+تصاویر

دومین روز تجمع سپرده‌گذاران آرمان مقابل استانداری خوزستان+تصاویر
مردم استان خوزستان خواستار رسیدگی هرچه سریعتر استانداری خوزستان به مشکلات پیش امده هستند و استاندار خوزستان نیز وعده حل مشکلات را تا پایان هفته داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین : از ساعات اولیه صبح باردیگر سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری توسعه (آرمان) درب شعب جمع شده و با روبرو شدن با دربهای بسته بار دیگر درب استانداری خوزستان تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین ,

مردم استان خوزستان خواستار رسیدگی هرچه سریعتر استانداری خوزستان به مشکلات پیش امده هستند و استاندار خوزستان نیز وعده حل مشکلات را تا پایان هفته داده است.

,

یکی از سپرده گذاران آرمان در گفتگو با اهوازنوین می گوید از روز چهارشنبه شعب آرمان نیمه تعطیل بودند و از روز پنجشنبه به طور کلی تعطیل بودند و علیرغم اینکه به ما وعده داده بودند که از روز شنبه پاسخگوی مردم هستند و بگویند علت مسدود شدن حسابها چه بوده ؟ اما خبری از جانب مدیران به مردم نمیرسد که حداقل اندکی خاطرشان آرام گیرد.

,

برخی می گویند موسسه آرمان بدون مجوز بانکمرکزی تابلوهای توسعه را نصب کرده است ،دادستان بخاطر اختلال در نظم اقتصادی کشور باید ورود میکرد و تابلو شعب غیر مجاز را جمع آوری می کردند تا مردم اعتماد نکنند و در شعب غیرمجاز سرمایه گذاری نکنند حالا که اعتماد شده و از بالا ورود شده به حریم خصوصی مشتریان و حسابها مسدود شده است.حداقل ترین کار شفاف سازی و اطلاع رسانی است و مدیران دو موسسه کلی گویی نکنندبا مردم صادق باشند و حقیقت را بگویند.

,

در همین راستا قدرت‌‌الله دهقان معاون امنیتی انتظامی استاندار در خصوص تجمع سپرده‌گذاران موسسه آرمان در مقابل استانداری گفت: بر اساس صحبت‌های انجام‌شده با سرپرستی و هیات مدیره موسسه اعتباری آرمان در تهران، قول داده شده که تا آخر هفته جاری مشکلات حل شود.

,

وی با بیان این‌که مشکلات این موسسه امروز و فردا حل نمی‌شود، افزود: مردم باید تحمل داشته باشند و صبر کنند؛ بر اساس صحبت‌های انجام‌گرفته با مسئولان این موسسه اعتباری، نیازی به تجمع مردم نیست و طی این هفته مشکلات حل می‌شود .

,

دهقان تصریح کرد: باید با هماهنگی که با بانک مرکزی انجام می‌گیرد، اعتباری به موسسه آرمان تزریق شود تا شعب این موسسه در استان بتوانند پول‌های مردم را به آن‌ها پرداخت کنند.

,

همچنین مدیر کل موسسه توسعه (آرمان) منطقه جنوب غرب کشور دیروز طی مصاحبه ای بهمشتریان وعده خبرهای خوش در روزهای آینده را داده و گفته :روند ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه یکسری مراحل دارد که باید سپری شود و بسته شدن حساب های مشتریان به دلیل حفظ امنیت حساب های مشتریان است که طی هفته جاری این موسسه با بانک مرکزی به نتیجه نهایی دست می یابد.

, مدیر کل موسسه توسعه (آرمان) منطقه جنوب غرب کشور دیروز طی مصاحبه ای بهمشتریان وعده خبرهای خوش در روزهای آینده را داده و گفته :روند ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه یکسری مراحل دارد که باید سپری شود و بسته شدن حساب های مشتریان به دلیل حفظ امنیت حساب های مشتریان است که طی هفته جاری این موسسه با بانک مرکزی به نتیجه نهایی دست می یابد.,

وی افزود: تجمع و اعتراض مردم در این چند روزه نیز در کارکرد و فعالیت شعبه های این موسسه تاثیر گذاشته است و باعث تعطیلی بسیاری از شعبه های این موسسه در خوزستان شده است، از مشتریان این موسسه تقاضا دارم که همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود. بی شک تجمع های مردمی که به اغتشاش کشیده می شوند باعث ایجاد خلل در خدمت رسانی به مشتریان خواهد شد. از مردم می خواهم که با آرامش کامل در شعب حضور یابند تا در محیطی آرام پرسنل ما بتوانتد پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.
جهازی در ادامه بیان کرد: از روز سه شنبه شعب موسسه توسعه (آرمان) در استان لرستان با مشکل مواجه شد و حساب مشتریان مسدود شد ، بسیاری از مشتریان این موسسه برای حل مشکل حساب خود به خوزستان و شهرستان های اندیمشک و دزفول هجوم آوردند و با توجه به اینکه مناطق این موسسه مراوده مالی – پولی با دیگر مناطق ندارند،  این موسسه در خوزستان امکان ارائه خدمات به آنان نداشت.
وی عنوان کرد: مدیریت موسسه توسعه در اهواز دو استان خوزستان و بوشهر را زیر پوشش خود دارد.
جهازی گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته به دلیل ازدحام و تجمع مردم در مقابل شعبه های این موسسه در استان شعبه ها تعطیل اعلام شد و امروز هم پس از بازگشایی مجدد شعب، به دلیل تجمع اعتراضی مردم با هماهنگی نیروی انتظامی و جهت جلوگیری از اغتشاش و نا امنی، بسیاری از شعب استان تعطیل شدند.

,
,
,
,

, , , , ,

 

,

 

,

, , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه