اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

پرچمی که امام برای انقلاب برافراشت جناحی نبود/ هدف امام حمایت از مستضعفان بود

پرچمی که امام برای انقلاب برافراشت جناحی نبود/ هدف امام حمایت از مستضعفان بود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : پرچمی که امام (ره) برافراشت جناحی نبود بلکه عدالتخواهی و حمایت از مستضعفان بود ما نیز ادای دین می کنیم و در مراسم ارتحال ایشان شرکت می نماییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان، مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان روز گذشته ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اظهار داشت: در
آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی شخصیتی هستیم که درس عدالتخواهی، انسانیت، اسلام خواهی و همچنین درس خوب زیستن و خوب زندگی را به ما آموخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,
,

وی گفت: همه آن فضائل اخلاقی و اسلامی که امروز به عنوان ارزش به آن نگاه می شود در وجود امام رحمت الله علیه به رشد و کمال رسیده بود و نسل دیروز و جوان امروز به خوبی از آن آگاه هست.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با بیان اینکه این فضائلی که در جامعه شاهد آن هستیم بعد از آقا امام زمان (عج) و ائمه معصومین (علیهاسلام) به برکت وجود امام (ره) بوده است.

,

صدفی با بیان اینکه آنچه امروز به عنوان الگو در رأس همه فضائل اخلاقی از آن یاد می کنیم تکریم و تجلیل از حضرت امام است ، اذعان داشت: تکریم از حضرت امام به جرأت تکریم از ارزش ها و خوبی هاست.

,

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند: کیست که امام را بشناسد و یا کیست که آن را به خوبی بشناسد ، که متاسفانه این به ضعف دستگاه های فرهنگی بر می گردد، که  از سیره حضرت امام (ره) غافل بودند زیرا ما مدیون او هستیم و تک تک ما وظیفه داریم که در خوبی ها و ارزش ها از وی تجلیل و تکریم به عمل آوریم.

,

صدفی تاکید کرد: نسل امروز ما تشنه معارف دینی و اخلاقی است و ما سعی داریم که آنان را به عنوان سیره و الگو در رفتارهای اجتماعی این ملت استفاده کنیم.

,

وی با اشاره  به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: ارتحال امام برای ما جنبه اعتقادی و الهی دارد علی الخصوص در تبیین ابعاد و حرکات حضرت امام (ره) که امیدواریم در این ایام آن را به خوبی  اجرا کنیم.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به شروع ایام از 12 خرداد اشاره کرد و بیان داشت: اوج برگزاری این ایام 14 و 15 خرداد خواهد بود که در سعی داریم آن را در تمامی بخش ها و اقشار مختلف اجرا نماییم.

,

صدفی با بیان اینکه سعی داریم برنامه هایی در قالبهای مردمی و خودجوش اجرا نماییم ، عنوان کرد: برنامه های فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی، رسانه ای، نمایشگاهی و قرآنی از جمله برنامه هایی هستند که قرار است امسال در مرکز استان و سایر شهرستان ها برگزار شود.

,

وی اذعان داشت: تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان فرصتی است تا بتوانیم از معنویات و جلسات پر خیر و برکت این ایام در راستای تجلیل و تکریم حضرت امام (ره) و برنامه هایی که حالت تبیینی دارد استفاده نماییم.

,

صدفی  برگزاری مراسم و محافل قرآنی با سمت و سوی مراسم ارتحال امام در روزهای 13 ، 14 و 15 خرداد ، برگزاری دعای کمیل ، برگزاری دعای ندبه، برپایی نمایشگاه عکس، کتاب و محصولات فرهنگی در مصلی امام علی (ع) کرمان، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری مراسم 15 خرداد در تکیه قلعه، حضور سخنرانان در ادارات، 50 مراسم محوری در سطح شهر کرمان، ارسال پیامک را از جمله برنامه های این ایام برشمرد.

,

وی افزود: امسال اولین سالی است که بعد از ارتحال امام به مناسبت تقارن با ماه مبارک رمضان اعزام زائرین را به علت رعایت شئونات اسلامی و اعتقادی نخواهیم داشت.

,

صدفی همچنین به مراسم محوری که همه ساله در این روز برگزار می شود اشاره کرد و اذعان داشت: این مراسم در عصر روز 14 خرداد در مصلی امام علی (ع) کرمان ساعت 18 عصر همراه با سخنرانی، مداحی، هیئات عزاداری، پخش کلیپ و نماهنگ و تلاوت قرآن خواهد بود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: پرچمی که امام (ره) برافراشت جناحی نبود بلکه عدالتخواهی و حمایت از مستضعفان بود ما نیز ادای دین می کنیم و در مراسم ارتحال ایشان شرکت می نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه