اخبار داغ

اخبار انتظامی استان؛

حمل ۱۶۷ کیلو تریاک در پوشش بار ماهی/ کلاهبرداری با شگرد فروش امتحانات نهایی!

حمل ۱۶۷ کیلو تریاک در پوشش بار ماهی/ کلاهبرداری با شگرد فروش امتحانات نهایی!
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۶۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون یخچال دار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت و گویی اظهار کرد: بعد از اعلام خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد افیونی ساکن یکی از شهرستان های استان اصفهان قصد دارد محموله ای را از شرق کشور به اصفهان منتقل کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرهنگ سید تقی حسینی افزود: خودروی فرد قاچاقچی که یک کامیون یخچال دار و حامل بار قانونی ماهی بود شناسایی و متوقف شد.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد:  167 کیلو و 600 گرم تریاک که زیر بار ماهی جاساز شده بود، در بازرسی بعمل آمده کشف شد.

,

سرهنگ حسینی تصریح کرد: راننده کامیون در این خصوص  دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

,

اعمال بخشودگی دوبرابری جرایم رانندگی در دفاتر پلیس +10
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعمال بخشودگی دوبرابری جرایم رانندگی سال 95 به قبل در دفاتر پلیس +10 سراسر استان انجام می شود.

, اعمال بخشودگی دوبرابری جرایم رانندگی در دفاتر پلیس +10,
,

سرهنگ رضا رضائی اظهار کرد: براساس اعلام پلیس راهور ناجا دوبرابری جرایم رانندگی تا آخر سال 95 مورد بخشودگی قرار گرفته و رانندگان تا پایان آذرماه فرصت دارند که برای تسویه اصل جرایم رانندگی خود به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند.

,

وی افزود: چنانچه اشخاصی که خودروی آنها دارای صورت وضعیت خلافی باشد و در مدت زمان معین شده نسبت به تسویه اصل جرائم خود اقدام کنند؛ پس از پایان آذر ماه جرائم الصاقی و تسلیمی آنان مشمول دوبرابری خواهد شد.

,

تصادف موتورسیکلت و پژو یک کشته برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک موتورسیکلت در محور موته و فوت راکب موتورسوار خبر داد.

, تصادف موتورسیکلت و پژو یک کشته برجای گذاشت,
,

سرهنگ حسین پورقیصری  گفت: ماموران پلیس راه گلپایگان-موته از برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک موتورسیکلت در این محور مطلع و به محل اعزام شدند.

,

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب موتور سوار جان خود را از دست داد.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی انحراف به چپ سواری پژو اعلام شده است.

,

سرهنگ پورقیصری در پایان از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

,

کلاهبرداری با شگرد فروش امتحانات نهایی
رئیس پلیس فتای استان از دستگیری دو کلاهبردار که با ترفند فروش سوالات امتحانات نهایی در فضای مجازی از دانش آموزان کلاهبرداری می کردند خبر داد.

, کلاهبرداری با شگرد فروش امتحانات نهایی,
,

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و همچنین دریافت شکایات متعدد مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی تبلیغ فروش سوالات امتحانات را می کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

,

این مسئول انتظامی عنوان کرد: شاکیان مدعی بودند پس از واریز وجه به حساب آنان، فرد کلاهبردار هیچ سوالی را برای آن ها ارسال نمی کرد و تلفن خود را نیز جوابگو نبوده است.

,

سرهنگ مرتضوی بیان کرد:با تحقیقات انجام شده و بررسی های تخصصی لازم دو کلاهبردار طی دو عملیات جداگانه دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: خرید و فروش سوالات امتحانی از موارد مجرمانه بوده و دانش آموزان نباید فریب این آگهی های کذب و دروغین را بخورند.

,

انبار کالای قاچاق در برخوار لو رفت
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف یک انبار کالای قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد.

, انبار کالای قاچاق در برخوار لو رفت,
,

سرهنگ علی صادقی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه دریکی از انبارهای حاشیه شهرستان برخوار انواع کالای قاچاق انبار و توزیع می شود بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت .

,

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی یک تیم مجرب از ماموران وارد عمل شدند و از محل بازرسی کردند.

,

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده دو هزار و 500 کیلو گرم قهوه سبز فرآورده نشده، 500کیلو گرم قهوه بوداده، 180 عددی قهوه جوش ،300 عدد فرنچ پرس کشف شد.

,

سرهنگ صادقی ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه را 500 میلیون ریال اعلام کرده اند.

,

وی در پایان افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

دستگیری سارق مجازی در خمینی شهر
 فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری فردی که مبلغ 15 میلیون ریال بصورت اینترنتی از حساب بانکی یکی از شهروندان برداشت کرده بود خبر داد.

, دستگیری سارق مجازی در خمینی شهر,
,

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 15 میلیون ریال به صورت غیر مجاز و متوالی از حساب بانکی وی سرقت شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

,

وی افزود: با بررسی های انجام شده پلیسی مشخص شد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره کارت عابر بانک شاکی اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

,

این مسئول انتظامی اضافه کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم شناسایی و دستگیر شد.

,

جعفری نژاد خاطرنشان کرد:متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی عنوان داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه