اخبار داغ

گزارش خبری؛

وجود کالاهای غیر مصرفی و عدم استقبال اصناف از نمایشگاه ضیافت/ معاون پشتیبانی نمایشگاه بین المللی: از اصناف استان گلایه مندیم

وجود کالاهای غیر مصرفی و عدم استقبال اصناف از نمایشگاه ضیافت/ معاون پشتیبانی نمایشگاه بین المللی: از اصناف استان گلایه مندیم
معاون پشتیبانی مالی و اداری نمایشگاه بین المللی، گفت:قبل از برپایی نمایشگاه با مغازه داران و اصناف استان در باره زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه صحبت کردیم و قرار شد که در برپایی نمایشگاه ما را همراهی کنند اما متاسفانه اصناف هم استانی همکاری نداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در آستانه ماه مبارک رمضان نمایشگاه ضیافت در محل نمایشگاه بین المللی در بیرجند از یکم خرداد تا هفت خرداد ماه برگزار شد که امروز روز آخر این نمایشگاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

علی رغم تلاش های زیاد مسئولان نمایشگاه برخی از شهروندان از عرضه محصولات موجود در نمایشگاه ضیافت گلایه داشتند بدلیل اینکه اقلام مصرفی مورد نیاز مردم در نمایشگاه ضیافت کمتر به چشم می‌خورد.

,

 

,

یکی از شهروندان در گفتگو با خاورستان،  گفت: محصولاتی مثل برنج، روغن، گوشت، شکر و... به اندازه که باید باشد نبود و مردم برای تهیه این محصولات باید مدت زمان زیادی منتظر می‌ماندند.

, خاورستان,

 

,

وی افزود: علاوه بر این چند غرفه در نمایشگاه وجود داشت که شامل کیف، کفش، روتختی و پوشاک بود که نیاز زیادی برای این موارد در نمایشگاه ضیافت احساس نمی‌شد اما وجود داشت.

,

, ,

 

,

علی جعفری، معاون پشتیبانی مالی و اداری نمایشگاه بین المللی بیرجند، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: گلایه های مردم به حق و به جا است و من قبول دارم که مردم از کمبود اقلام مصرفی مورد نیاز گلایه داشته باشند.

, خاورستان،,

 

,

وی افزود: قبل از برپایی نمایشگاه با مغازه داران و اصناف استان در باره زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه  صحبت کردیم و قرار شد که در برپایی نمایشگاه ما را همراهی کنند اما متاسفانه اصناف هم استانی همکاری نداشتند.

,

 

,

معاون پشتیبانی مالی و اداری نمایشگاه بین المللی بیرجند بیان کرد: اگر اصناف استان با ما همکاری می‌کردند  برای تهیه اقلام مصرفی مورد نیاز مشکلی نداشتیم و به جای غرفه های پوشاک و کفش و... مواد غذایی بیشتری ارائه می‌دادیم و مردم هم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود منتظر نمی‌شدند.

,

 

,

, ,

 

,

جعفری تصریح کرد: با توجه به اینکه از قبل با اصناف صحبت شده بود و به ما گفتند که غرفه پوشاک ، کیف و کفش و... در نمایشگاه نباشد و ما قبول کردیم که غرفه ای به جز اقلام مصرفی نداشته باشیم و حتی به اصناف گفتیم که غرفه ها را با قیمت پایین به شما اجاره میدهیم، اما زمان برپایی نمایشگاه  اصناف همکاری نداشته و ماهم برای اینکه غرفه ها خالی نباشد پنج غرفه را به مواردی غیر از اقلام مصرفی مورد نیاز اختصاص دادیم.

,

 

,

وی اذعان کرد: به دلیل اینکه اصناف استان همکاری خوبی با ما نداشتند در نمایشگاه ضیافت امسال شاهد حضور غرفه دارانی خارج از استان هم بودیم و برخی از غرفه داران بومی خراسان جنوبی نبودند.

,

 

,

طبق این گزارش مردم از نمایشگاه ضیافت انتظار ارائه کالاهای ماه رمضان با قیمت مناسب را دارند که اگر ان گونه باشد سبب ترغیب افراد به این گونه نمایشگاه ها و از طرفی به موقع بودن نمایشگاه ضیافت می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه