اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد خبر داد؛

افزایش 5 درصدی کشف سرقت در شهرستان خلیل‌آباد / توزیع‌کننده قرص‌های روان‌گردان در دام پلیس گرفتار شد

افزایش 5 درصدی کشف سرقت در شهرستان خلیل‌آباد / توزیع‌کننده قرص‌های روان‌گردان در دام پلیس گرفتار شد
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد از افزایش 5 درصدی کشف سرقت در 2 ماهه نخست سال 96 خبر داد و گفت: توزیع‌کننده قرص‌های روان‌گردان در دام پلیس خلیل‌آباد گرفتار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نبی‌الله رحمانی در گفت‌وگو با یار خراسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت و افزایش امنیت، واحدهای تجسس نیروی انتظامی خلیل‌آباد در سطح شهرستان فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی از افزایش 5 درصدی کشفیات سرقت در 2 ماهه نخست سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در 2 ماهه نخست سال جاری با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی شهرستان 60 نفر سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

,

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد همچنین با اشاره به کشف محموله قرص روان‌گردان، تصریح کرد: با انجام اقدام اطلاعاتی و پلیسی، فردی که اقدام به وارد نمودن قرص‌ها و داروهای روان‌گردان به شهرستان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

,

وی ادامه داد: این فرد محموله قرص‌های روان‌گردان را که از طریق شبکه پستی از تهران دریافت می‌کرد در بین متقاضیان در شهرستان تقسیم می‌کرد.

,

رحمانی در پایان تأکید کرد: در بازرسی صورت گرفته تعداد 2 هزار و 200 قرص روان‌گردان که نوعی مواد مخدر محسوب می‌شوند کشف و ضبط شد و فرد متخلف همراه با پرونده راهی مراجع قضایی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه