اخبار داغ

یادداشت/

خدا به ما رحم کرد!!

خدا به ما رحم کرد!!
الحمدالله انتخابات روز ٢٩ اردیبهشت ماه امسال، بار دیگر تجلی با شکوهی شد از مردمسالاری دینی کشور عزیزمان ایران؛ طوری که حضور حداکثری مردم با بیش از ٧٠ درصد مشارکت در پای صندوق های رأی حتی به اعتراف مخالفان و معاندان و دشمنان این آب و خاک، تأییدی شد بر نظام جمهوری اسلامی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرا از ماه ها قبل شروع شده بود چراکه به زعم بعضی ها اگر نتیجه #انتخابات اخیر، کذا و کذا شود، یقینا تقلب! شده است!! نمی دانم چه توهمی است که گریبانگیر برخی شده تا هر وقت اوضاع بر وفق مرادشان است، همه چیز از کشور و نظام گرفته تا قانون و... خوب و عالیست و برعکس اگر احیاناً (بخوانید خدای نکرده) شرایط مخالف نظرشان شود، زمین و زمان را به هم می دوزند و بانگ واوِیلَتا سر می دهند که همان کشور! و همان نظام! و همان قانون! و... بد است و سیاه!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


الحمدالله انتخابات روز ٢٩ اردیبهشت ماه امسال، بار دیگر تجلی با شکوهی شد از مردمسالاری دینی کشور عزیزمان ایران؛ طوری که حضور حداکثری مردم با بیش از ٧٠ درصد #مشارکت در پای صندوق های رأی حتی به اعتراف مخالفان و معاندان و دشمنان این آب و خاک، تأییدی شد بر نظام #جمهوری_اسلامی. حضوری که در آن پیرو جوان، میانسال و کهنسال، مرد و زن، فقیر و غنی، سیاه و سفید، شیعه و سنی، کرد و لر و بلوچ و ترک و عرب، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب این سرزمین، همه آمدند تا خود را به دنیا ثابت کنند.

,
,


اما به اصل ماجرا برگردیم؛ در صف رأی گیری روز جمعه و در میان آقایان و خانم ها، برخی با مرور توهم سال های گذشته، اینگونه عنوان می کردند که اگر نامزد رقیبشان #رأی بیاورد، حتما #تقلب! شده است!! بندگان از خدا بی خبر تقصیر نداشتند چراکه عادت کرده اند و عادت کرده ایم به بهانه تراشی و نواختن ساز مخالف. به زَعم آن ها، یک زمان حاکمیت مقصر است، زمان دیگر حکومت و برگزار کننده انتخابات و در زمان فعلی که همه چیز از آن تیم خودی آن ها است، حضور یک چهره جدید در رقابت انتخاباتی می تواند مقصر تلقی شود!

,
,


به هر حال ضمن تقدیر و تشکر از آحاد ملت ایران، لازم به یادآوری است هرچند در نگاه اول، نتیجه انتخابات شاید حامل این پیام باشد که می بایست وضع موجود ادامه یافته و همین شرایط باقی بماند اما به نظرِ نگارنده، این نتیجه جای بَسی شکر دارد تا بر اساس آن برخی به این یقین برسند که امکان #تقلب وجود نداشته و ندارد و خدا را شکر نظام و #قانون_اساسی #جمهوری_اسلامی با هجمه نامردان مواجه نمی شود؛ فتنه ای به پا نمی شود و سطل های زباله و ایستگاه های اتوبوس و فضا های عمومی به آتش کشیده نمی شود و قص علی هذا که خود بهتر می دانید.

,
,


اما چه زیباست رفتار حسنه و انقلابی آنانی که می بایست چهار سال دیگر وضع موجود را تحمل کنند؛ چراکه با وجود تخلفات بی شمار و بی اخلاقی های آشکار روزهای اخیر، احترام به قانون و نظر جمعی را احترام به خود دانسته و در معیت ولی فقیه زمان معتقدند که این ها همه از عنایات خاصّه خداوند متعال است تا تأییدی دوباره شود بر ساز و کار سیاسی کشور و مردمسالای در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

,
,

 برای دیدن مطالب بیشتر کلیک https://t.me/reza_rezaei1360 کنید

,

رضا رضایی
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه