اخبار داغ

فرماندار عجب شیر:

همکاری بانک ها در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ضروری است

همکاری بانک ها در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ضروری است
فرماندار شهرستان عجب شیر با تاکید بر اهمیت همکاری بانک های عامل در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، گفت: همکاری بانک ها، مسیر رونق اقتصادی را برای کارگاه ها و افراد کارآفرین بازتر و هموارتر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ،  سید شمس الدین مراثی روز یکشنبه در جلسه ستاد راهبردی مدیریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان عجب شیر با بیان اینکه مشکل بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروزی است، گفت: رونق اقتصادی و حمایت از تولید داخلی از راه های برطرف کردن این معضل است.
فرماندار عجب شیر همچنین از بخشداران خواست تا با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی در بخش ها و روستاها وجود دارد نسبت به اشتغال زایی اقدام کنند.
مراثی افزود: بخشداران تعامل خود را با رؤسای ادارات اقتصادی و بانک ها بیشتر کنند و در حوزه اقتصاد مقاومتی جلسات تخصصی را تشکیل و راهکارهای لازم را به منظور ایجاد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای افراد بیکار اتخاذ کنند.
فرماندار عجب شیر با تاکید بر اینکه اشتغال پایدار با حمایت از سرمایه گذار محقق می شود اذعان کرد: اگر قرار است اشتغالی صورت گیرد باید تمام دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران واقعی حمایت کرده و احساس امنیت را برای آنها فراهم کنند.
مراثی از رؤسای بانک ها خواست تا به افرادی که از طریق سایت بهینه یاب معرفی شده اند در اسرع وقت تسهیلات لازم را پرداخت کنند.
وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات، فرصتی برای کارآفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ایجاد کرده، گفت: بسیج سازندگی آمادگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بوده که باید از این ظرفیت استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر, فرهنگ عجب شیر, فرهنگ عجب شیر,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه