اخبار داغ

خوئینی ها فتنه گران 88 را داعشی خواند/ موسوی خوئینی‌ها: آتش زدن خیمه امام حسین(ع) تنها از جماعت داعش ساخته است

خوئینی ها فتنه گران 88 را داعشی خواند/ موسوی خوئینی‌ها: آتش زدن خیمه امام حسین(ع) تنها از جماعت داعش ساخته است
امروز با گذشت 8 سال از فتنه 88 خوئینی ها به یک باره اقدام به موضع گیری کرده و اصلاح طلبان را از فتنه گران 88 جدا می داند و مدعی شده است که آتش زنندگان خیمه حسینی، یعنی فتنه گران سال ۸۸، داعشی هستند نه اصلاح طلب!
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه آرمان به نقل از کانال تلگرام سیدمحمدموسوی خویینی ها نوشت:یکی از خوانندگان محترم گفته‌اند کسانی که در سال‌های 63، 64 در داخل کلاس‌های دانشگاه‌ها دیوار می‌کشیدند، در دهه دوم انقلاب، دانشجویان را به اردوهای مختلط می‌بردند؛ سپس از من پرسیده‌اند که اصلاح‌طلبان چه جوابی برای این تغییر روش دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

موسوی خوئینی ها در پاسخ مدعی شده است که «اگر جریان‌های سیاسی در چارچوب احزاب سیاسی سازماندهی شوند، تمام اظهارات و عملکرد آنان از طرف مردم (هواداران و مخالفان) قابل رصدکردن است؛ نه آنان می‌توانند از زیر بار عملکرد خود شانه خالی کنند و نه مخالفان می‌توانند هر چیزی را به آنان نسبت دهند. با این توضیح کوتاه اکنون من چگونه به سوال این خواننده محترم پاسخ دهم؟ نه معلوم است آن کسانی که می‌خواستند در کلاس‌های دانشگاه‌ها دیوار بکشند، چه کسانی بودند و از کدام حزب بودند، نه معلوم است در دهه‌دوم انقلاب چه کسانی بودند که دانشجویان را به اردوی مختلط می‌بردند (که البته اگر موازین شرعی رعایت نشود، کاری غلط و حرام است).»

, موسوی خوئینی ها در پاسخ مدعی شده است که «اگر جریان‌های سیاسی در چارچوب احزاب سیاسی سازماندهی شوند، تمام اظهارات و عملکرد آنان از طرف مردم (هواداران و مخالفان) قابل رصدکردن است؛ نه آنان می‌توانند از زیر بار عملکرد خود شانه خالی کنند و نه مخالفان می‌توانند هر چیزی را به آنان نسبت دهند. با این توضیح کوتاه اکنون من چگونه به سوال این خواننده محترم پاسخ دهم؟ نه معلوم است آن کسانی که می‌خواستند در کلاس‌های دانشگاه‌ها دیوار بکشند، چه کسانی بودند و از کدام حزب بودند، نه معلوم است در دهه‌دوم انقلاب چه کسانی بودند که دانشجویان را به اردوی مختلط می‌بردند (که البته اگر موازین شرعی رعایت نشود، کاری غلط و حرام است).», موسوی خوئینی ها در پاسخ مدعی شده است که «اگر جریان‌های سیاسی در چارچوب احزاب سیاسی سازماندهی شوند، تمام اظهارات و عملکرد آنان از طرف مردم (هواداران و مخالفان) قابل رصدکردن است؛ نه آنان می‌توانند از زیر بار عملکرد خود شانه خالی کنند و نه مخالفان می‌توانند هر چیزی را به آنان نسبت دهند. با این توضیح کوتاه اکنون من چگونه به سوال این خواننده محترم پاسخ دهم؟ نه معلوم است آن کسانی که می‌خواستند در کلاس‌های دانشگاه‌ها دیوار بکشند، چه کسانی بودند و از کدام حزب بودند، نه معلوم است در دهه‌دوم انقلاب چه کسانی بودند که دانشجویان را به اردوی مختلط می‌بردند (که البته اگر موازین شرعی رعایت نشود، کاری غلط و حرام است).»,

 

,

این فعال اصلاح طلب در ادامه می گوید: «خیمه عزاداری امام حسین علیه‌السلام آتش زده می‌شود و آن را به‌پای اصلاح‌طلبان می‌گذارند! آیا باورکردنی است که حتی جدی‌ترین مخالفان جمهوری اسلامی در ایران دست به چنین عمل منفوری بزنند؟ چنین اقدام خصمانه کوری تنها از جماعت داعش ساخته است».

, خیمه عزاداری امام حسین علیه‌السلام آتش زده می‌شود و آن را به‌پای اصلاح‌طلبان می‌گذارند! آیا باورکردنی است که حتی جدی‌ترین مخالفان جمهوری اسلامی در ایران دست به چنین عمل منفوری بزنند؟ چنین اقدام خصمانه کوری تنها از جماعت داعش ساخته است, خیمه عزاداری امام حسین علیه‌السلام آتش زده می‌شود و آن را به‌پای اصلاح‌طلبان می‌گذارند! آیا باورکردنی است که حتی جدی‌ترین مخالفان جمهوری اسلامی در ایران دست به چنین عمل منفوری بزنند؟ چنین اقدام خصمانه کوری تنها از جماعت داعش ساخته است,

, ,

 

,

لازم به ذکر است خوئینی ها و همفکرانش طی ۸ سال گذشته کوچکترین ابراز برائت و انزجاری از فتنه سال ۸۸ نکردند و حتی سعی نکردند خود و هم قطارانشان را از مسیر فتنه 88 جدا بدانند و زاویه خود با توهین ها و هتک حرمت هایی که به ارزش های مقدس اسلام بود را مشخص نکردند.

,

 

,

امروز با گذشت 8 سال از فتنه 88 خوئینی ها به یک باره اقدام به موضع گیری کرده و اصلاح طلبان را از فتنه گران 88 جدا می داند و مدعی شده است که آتش زنندگان خیمه حسینی، یعنی فتنه گران سال ۸۸، داعشی هستند نه اصلاح طلب!

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه