اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه و تره بار عنوان کرد:

از افزایش قیمت پیاز تا کاهش قیمت اقلام میوه در ماه رمضان/ قاچاق انگور شیلی و سیب فرانسه در بازار ایران+ قیمت

از افزایش قیمت پیاز تا کاهش قیمت اقلام میوه در ماه رمضان/ قاچاق انگور شیلی و سیب فرانسه در بازار ایران+ قیمت
رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: سه نوع میوه قاچاق شامل انگور شیلی، آواکادور ترکیه و سیب فرانسه در بازار موجود است که تا چند روز آینده با ورود انگور از زابل و زاهدان مصرف میوه های قاچاق کاهش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و تره بار در گفت و گو با خبرنگار «رازق» اظهار کرد: در ماه رمضان فقط در ارتباط با پیاز با افزایش قیمت مواجه بودیم و درباره بقیه اقلام میوه کاهش قیمت داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,

وی با اشاره به کاهش میوه قاچاق بیان کرد: میوه های قاچاق نسبت به سابق بسیار کم هستند و در حال حاضر سه نوع میوه قاچاق شامل انگور شیلی، آواکادو ترکیه و سیب فرانسه در بازار موجود است که تا چند روز آینده با ورود انگور از زابل و زاهدان مصرف میوه های قاچاق کاهش می یابد.

,

مهاجران درباره آخرین قیمت برخی از اقلام، اظهار کرد:  هندوانه از کیلویی400 تا یک هزار تومان، طالبی کیلویی1500 تا 2500 تومان، زردآلو کیلویی 4 هزار تا 12 هزار تومان، توت فرنگی شمال و گرگان بین 4 تا7 هزار تومان، توت فرنگی گلخانه ای کیلویی 9 تا 13هزار تومان، موز کیلویی 4200 تا 4500 تومان و کیوی کیلویی 3500 تا 5500 می باشد.

,

وی در ادامه قیمت گوجه سبز شمالی را کیلویی 2هزار تومان، گوجه سبز شهریار کیلویی 4 تا 12 هزار تومان، سبزی خوردن کیلویی 1500 تا 2هزار تومان، سبزی آش یک هزار تا 1500تومان، سیب زمینی کیلویی 1200 تا 1800 تومان و پیاز را کیلویی 2500 تا 3هزارتومان اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه