اخبار داغ

اولین تصویر لو رفته از ال‌جی V۳۰‌ را ببینید

اولین تصویر لو رفته از ال‌جی V۳۰‌ را ببینید
در این موضوع شکی نیست که ال‌جی روی گوشی V30 کار می‌کند. سومین نسل از گوشی‌های سری V که گفته شده که با صفحه نمایش OLEDD در حال ساخت است و باید منتظر باشیم که اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه راهی بازار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیجی کالا ،  امروز «ایوان بلس» (Evan Blass) اولین تصویر مربوط به V30 را منتشر کرد که مشخص شده این گوشی به دو صفحه نمایش مجهز شده است. صفحه نمایشی که می‌توان آن را سوایپ کرد تا چیزهای مختلفی رویش نشان داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

البته گفته شده که این عکس مربوط به یکی از طرح‌های قدیمی گوشی V30 می‌شود و احتمال دارد که ال‌جی تغییراتی در آن به وجود آورده باشد. قبلا گفته شده بود که ال‌جی صفحه نمایشی همانند گوشی G6 روی محصول جدید خودش قرار دهد؛ اما این تصویر چیز دیگری نشان می‌دهد.

,

به نظر می‌رسد که روی صفحه نمایش دوم می‌توان صفحه کلید، موتور جست و جو یا ویژگی‌های کنترلری بیشتر قرار داد. البته نباید این موضوع را نادیده بگیریم که استفاده از صفحه کلید روی این قسمت باعث شباهت V30 به گوشی بلک‌بری پریو می‌شود. حتی این صفحه نمایش دوم می‌تواند کاری شبیه به تاچ‌بار در مک‌بوک‌های جدید را انجام دهد.

,

 

,

 

 

,

 

 

,

 

,

 

,

اولین تصویر لو رفته از ال‌جی V۳۰‌ را ببینید

, اولین تصویر لو رفته از ال‌جی V۳۰‌ را ببینید, اولین تصویر لو رفته از ال‌جی V۳۰‌ را ببینید, اولین تصویر لو رفته از ال‌جی V۳۰‌ را ببینید]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه