اخبار داغ

دستفروشی در بازار تجریش جمع می شود

دستفروشی در بازار تجریش جمع می شود
شهرداری منطقه یک با همکاری مجموعه دستگاه های قضایی و امنیتی نسبت به تعیین تکلیف و جلوگیری از دستفروشی در محدوده بازار تجریش اقدام می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، تعدادی از کسبه بازار تجریش، با حضور مقابل ساختمان این شهرداری، خواستار برخورد و جمع آوری دستفروشان جهت جلوگیری از اخلال  در کسب و کارشان  شدند که فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه یک در بین آنها حاضر شد و به ارایه گزارشی از هماهنگی ها و اقدامات انجام شده و در دست اقدام  پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شهردار منطقه یک گفت: موضوع دستفروشی موضوع جدیدی نیست و بیش از چندین سال است که باعث نارضایتی و آزار کسبه بازار تجریش شده و متاسفانه علاوه بر ایجاد ناامنی و مزاحمت برای عابرین، موجب اخلال در  کسب و کار بازاریان  شده است.

,

وی گفت: بر همین اساس مجموعه دستگاه های قضایی و امنیتی با همکاری فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به تعیین تکلیف این موضوع برنامه ریزی و اقدام می نمایند.

,

سلیمانی با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری در جلوگیری از دستفروشی در سه ماه پایانی سال ۹۵ که موجب رضایت مردم و کسبه بازار تجریش  شد، افزود:  این عملکرد شهرداری به گونه ای بود که به عنوان خواسته و دغدغه دیروز اهالی نیز مطرح و ادامه آن مورد درخواست مجدد آنها واقع شد.

,

شهردار منطقه یک افزود: در این خصوص مقرر شد شهرداری منطقه یک نسبت به اجرایی شدن این دستور با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و ساماندهی دستفروشان مطابق با سه ماه آخر سال ۹۵ اقدام نماید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه